Onslow 15845 Skrevet 9. Maj, 2016 Ville det ikke være rimeligt, at man under ens profil kunne se, hvem der ignorerer én? Det føles lidt dumt at skrive til et handle, som ikke læser det skrevne! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Maj, 2016 Onslow skrev, for 1 minut siden: Ville det ikke være rimeligt, at man under ens profil kunne se, hvem der ignorerer én? Det føles lidt dumt at skrive til et handle, som ikke læser det skrevne! Det er tidligere nævnt herinde (har glemt af hvem), at det burde være som på FB, hvor man de to parter slet ikke kan se hinanden. Umiddelbart tror jeg ikke det ville tage voldsomt langt tid at kode, men tiden skal uanset hvad selvfølgelig findes et eller andet sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Display 182 Skrevet 9. Maj, 2016 (edited) Hvis man har gjort sig fortjent til ignore listen, så har man også vundet retten til at skrive ting der ikke bliver læst ... Det er en præmie og ikke en straf Personen har sandsynligvis heller ikke opført sig rimeligt for at ende der Redigeret 9. Maj, 2016 af Display tilføjelse 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 9. Maj, 2016 PrinceCharming skrev, for 35 minutter siden: Det er tidligere nævnt herinde (har glemt af hvem), at det burde være som på FB, hvor man de to parter slet ikke kan se hinanden. Umiddelbart tror jeg ikke det ville tage voldsomt langt tid at kode, men tiden skal uanset hvad selvfølgelig findes et eller andet sted. Jeg har i hvert fald gjort mig til talsmand for den funktion, det kunne være en lise at man slet ikke på nogen måde blev gjort bekendt med eksitensen af profiler man ønsker at ignorere - det er jo netop derfor man ønsker at ignorere dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Maj, 2016 (edited) Prøv at forestille jer, hvis man kunne blokere folk man ikke brød sig om IRL. Hvis man kunne trykke på en knap, som slørede andre folks krop, eller gjorde dem usynlige og slørede deres tale. Prøv at forestille jer sådan et samfund. Redigeret 9. Maj, 2016 af sølvpapirshat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg