Guest jsp Skrevet 10. Maj, 2016 (edited) Pigen som jeg vedhæfter billeder af er en platugle, hun hed Miss Nyborg profilen nu slettet. Hun ankom til min adresse, hun fik pengene, vi snakkede, hun fortalte en tårevædet historie om en tidligere Daddy der havde tævet hende og taget pengene tilbage som hun havde fået. Nå det viste sig at hendes veninde holdt længere nede af vejen og ventede på grønt lys (at jeg er ok), hun havde tilfældigvis ikke sin tlf. med sig, hun begyndte at gøre foranstaltninger til at gå sammen med pengene, da var det ved at gå op for den gamle hvad han var ved at blive udsat for. Sagde til hende at hun var velkommen til at gå ned til veninden men pengene blev her. Det var med stor modvilje at den unge dame gik, og hende så jeg selvfølgelig ikke mere til Redigeret 10. Maj, 2016 af Qivitoq Har slettet billederne, da du ikke har nogen som helst rettighed til at offentliggøre dem her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Maj, 2016 Var det hende på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 10. Maj, 2016 bendtjan skrev, for 1 minut siden: Var det hende på billederne? Yes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Maj, 2016 Hmm..underligt folk gør sådan noget..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 10. Maj, 2016 bendtjan skrev, for 4 minutter siden: Hmm..underligt folk gør sådan noget..... Easy money, når det lykkedes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lakra 5 Skrevet 10. Maj, 2016 Men her var det så godt med lidt erfaring, så du lurrede den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg