Hop til indhold
hornyBOY22

Kontaktet af gp pr sms

Recommended Posts

Hej alle 

Jeg vil gerne høre hvad jeg skal forholde mig til når jeg bliver kontaktet af en sød gp jeg har besøgt 2 gange før,

hun smsede mig for leden dag at hun er her igen spurte om jeg kunne huske hende og hvordan jeg har det, mit spørgsmål ligger så i,

hvis den gp har kontaktet mig har jeg vel gjort et godt indtryk på hende eller hvordan det er vel en form for kommer du og besøger mig kald??? 

Jeg er lidt usikker hvordan det skal fortolkes det her jeg tror jeg nok skal besøge hende om et par dage vil. Godt gøre hende glad og tage noget med, men ikke noget jeg har prøvet før så hvad bringer i evt med til en gp i syntes godt om, for jeg kan super godt lide hende på den måde hun er og virkelig sød.

Håber i kan hjælpe mig hvis i er med på hvad jeg mener.

Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker først og fremmest at det er marketing fra hendes side af. Derudover synes jeg også det er over grænsen. Jeg ville ikke selv have lyst til at blive kontaktet (med mindre jeg havde giveet lov til det).

Husk på at du betaler for en fantasi, så lad være med at forelske dig i den fantasi :)

Hvis du bare vil være lidt flink, så kan du da sagtens tage en buket med til hende, men du skal nok ikke gøre det i håb om at det udvikler sig på nogen måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Set fra som en GP såh ville jeg aldrig kontakte en "gæst"  ville heller aldrig tilbyde det, det skal komme fra "gæsten" selv at han gerne vil kontaktes når man fx er på vagt ! Så i min verden er det ren marketing :? meeeen det kunne da være :x

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er så mange variabler som skal regnes med, for at få et facit... 

Men i andre tråde vil I piger jo gerne ses som almindelige mennesker af kød og blod ;-) så en henvendelse kunne jo godt ske at være personlig motiveret, på bekendskabelig plan. 

Hvis det er en del tid siden besøget, så ville jeg tage det som en kompliment...og jeg tog det som et kompliment da pigen skrev til mig. Men det kan da stille en i en akavet position hvis man ikke vil besøge hende igen. 

Og hvad så med dem som aldrig kontakter en, er man så bare en penge automat? ;-)  ( sagt med et glimt i øjet) 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
hornyBOY22 skrev, for 1 time siden:

at hun er her igen

Disse fire ord tyder på, at det måske er en udenlandsk pige, selv om intet andet er skrevet i indlægget om nationalitet.

Hvis det er en udenlandsk pige, som kommer og går her i landet, kan det jo tolkes som en servicemeddelelse om, at nu er hun her, hvis du ikke selv har lagt mærke til det - og at hun overhovedet sender denne servicemeddelelse tyder på, at hun har indtryk af, at du har kunnet lide at være sammen med hende.

Hvis dette indtryk er forkert, er det selvfølgelig lidt akavet - men mon ikke hun stopper med at skrive til dig, hvis du ikke svarer hende? ;-)

Hvis du er glad for servicemeddelelsen, er alt jo okay.

Du behøver ikke have noget med til hende - og hvis du tager noget med til hende alligevel, kommer det kun dig og hende ved. ;-)

Spider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må indrømme at det går lige i pikken, når en glædespige jeg godt kan lide kontakter mig pr. SMS og spørger om jeg ikke snart skal til forårsklargøring ;-)

Men der kan også være dem, der kommer med lidt mere upersonlige beskeder a la: hvordan har du det? - og som bliver ved med at sende - og kl. 200 om natten - det bryder jeg mig ikke om og hvis det er en pige, jeg sådan set godt kunne tænke mig at besøge, stiller det mig i et dilemma: skal jeg kontakte pigen og frabede mig at hun henvender sig igen og risikere at komme i bad standing? Kl. 200 om natten har jeg dog tilladt mig at gøre dem opmærksom på er en dårlig idé aht. deres forretning. En enkelt jeg ikke var så int. i har jeg meddelt at jeg nok skal kontakte hende, når jeg var int. i en aftale - og fik lort tilbage.

Mht. hvad du skal tage med?

Bemærkede du noget hun manglede? - evt. kan du bare vælge at gøre betalingen mere diskret og lægge pengene i en (lyserød) konvolut, fremfor at hive muldvarpeskindet frem og tælle sedler op.

Vil du mere med pigen og tror hun også er int. i mere med dig, må du jo forsøge om du kan have held af at invitere hende i byen, Weekendophold mm. Undersøg om der foregår noget, der evt. kunne int. hende og se om du kan lave en aftale om at få hende med - eller om hun evt. bare vil med dig ud at spise en aften (lige et Geheimtip i den forbindelse: vælg aldrig en buffetrestaurant! - der kan være børn, larm og folk går frem og tilbage med overfyldte tallerkener i kampen om at få mest indenbords - og det går altså sjældent i trussen på pigerne :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er markedsføring - men det er LANGT over grænsen for hvad der er ok ... det bryder alle uskrevne regler om diskretion... 

Du kan godt være sød og tage et eller andet med - men lad være med at lægge det mindste i noget som helst...  hvis der skal være andet og mere end sex for penge - så foregår det uden for rammerne og ganske gratis... og før hun selv foreslår det...  så er det ren marketing

Del dette indlæg

Link til indlæg
hornyBOY22 skrev, for 1 time siden:

Hej alle 

Jeg vil gerne høre hvad jeg skal forholde mig til når jeg bliver kontaktet af en sød gp jeg har besøgt 2 gange før,

hun smsede mig for leden dag at hun er her igen spurte om jeg kunne huske hende og hvordan jeg har det, mit spørgsmål ligger så i,

hvis den gp har kontaktet mig har jeg vel gjort et godt indtryk på hende eller hvordan det er vel en form for kommer du og besøger mig kald??? 

Jeg er lidt usikker hvordan det skal fortolkes det her jeg tror jeg nok skal besøge hende om et par dage vil. Godt gøre hende glad og tage noget med, men ikke noget jeg har prøvet før så hvad bringer i evt med til en gp i syntes godt om, for jeg kan super godt lide hende på den måde hun er og virkelig sød.

Håber i kan hjælpe mig hvis i er med på hvad jeg mener.

Mvh

Kære hornyBOY22:)

Den vil jeg gerne lige kommentere:

I hendes gentagne henvendelser til dig kan der jo ligge alt fra, at hun synes du er en OK fyr og hun kan lide at være sammen med dig - og i den anden ende mangel på kunder (måske akut pengemangel)

Du kan da bare "sende bolden" tilbage og undersøge lidt mere f.eks. - noget "small talk" som er den der uforpligtende indledende harmløse snak vi alle bruger når vi møder fremmede - for sådan lige at føle hinanden på tænderne.

Du kan svare hende sådan ; - tak for hilsen, jeg har det Ok - hvad med dig? - hvordan har du det? - hvordan står det til hos dig? - Og så se hvad der sker. Spørg hende altid et spadestik dybere, og på den måde finde ud af hvad er det hun vil. det kan da også du på et tidspunkt skal svare : jamen - det er da pænt af dig - men jeg er da bare en helt almindelig mellem de andre -hvorfor?    -   og se hvad hun svarer.

Når jeg er på datingsider så sætter jeg mig bare tilbage i stolen, og kontakter ingen(spild af tid) der imod lader jeg pigerne komme til mig - dem der skriver er også dem der er interesseret, og så er det lige pludselig mig der vælger de bedste ud:wub::wub::wub:    - lad pigerne gøre arbejdet - det er helt legalt i den nutid vi lever i, at pigerne også tager initiativ når der er noget de absolut vil.

Men husk det er dig der har "grisen" altså pengene og hun har fissen -  er det udelukkende pengene hun går efter - så TÆNK DIG OM   - find andre græsmarker.

Husk også : "fristelser er til for at blive taget"  - og nydes i små bidder   -  også generelt betragtet i alle livets forhold.

Husk også : single GPér kan lide noget så grusomt af kærestesorg / være så kærestesyge - syge efter ny kæreste, at  - - - -   ( kærestesorg skal kneppes væk med en ny kæreste!! )

Da jeg var en ungt knægt i begyndelsen af tyverne hvor jeg rendte rundt inde på Istedgade og tjekkede pigernes fisser på både bordellerne og gaden var der så sandelig også mange gode tilbud fra pigerne. I de ca 10 år blev det til 6 meget seriøse kæreste tilbud - og de var meget ihærdige - og de var gode og brave piger

Det kan også være du bare får dig en god pigeven - og det er da ikke det værste man kan have som mand - jeg sætter selv stor pris på mine pigevenner, uden dem vil jeg være et "fattigere" menneske.(jeg tænker ikke på penge!! - for jeg bruger ikke købefisse)

- noget at tænke over ???   -  jeg er ligeglad med hvad du gør - bare du ved hvad du gør;-) 

Nå et alt for langt skriv - men når det drejer sig om pigerne kan jeg altså ikke lade være

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Annette6

Håber da virkelig ikke nogen kan finde på, at kontakte en "kunde" hvis ikke det er aftalt.
Hvad hvis kunden er gift eller i den stil?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Må indrømme at det går lige i pikken, når en glædespige jeg godt kan lide kontakter mig pr. SMS og spørger om jeg ikke snart skal til forårsklargøring ;-)

Men der kan også være dem, der kommer med lidt mere upersonlige beskeder a la: hvordan har du det? - og som bliver ved med at sende - og kl. 200 om natten - det bryder jeg mig ikke om og hvis det er en pige, jeg sådan set godt kunne tænke mig at besøge, stiller det mig i et dilemma: skal jeg kontakte pigen og frabede mig at hun henvender sig igen og risikere at komme i bad standing? Kl. 200 om natten har jeg dog tilladt mig at gøre dem opmærksom på er en dårlig idé aht. deres forretning. En enkelt jeg ikke var så int. i har jeg meddelt at jeg nok skal kontakte hende, når jeg var int. i en aftale - og fik lort tilbage.

Bemærkede du noget hun manglede? - evt. kan du bare vælge at gøre betalingen mere diskret og lægge pengene i en (lyserød) konvolut, NEMLIG :) fremfor at hive muldvarpeskindet frem og tælle sedler op.   

Vil du mere med pigen og tror hun også er int. i mere med dig, må du jo forsøge om du kan have held af at invitere hende i byen, Weekendophold mm. Undersøg om der foregår noget, der evt. kunne int. hende og se om du kan lave en aftale om at få hende med - eller om hun evt. bare vil med dig ud at spise en aften (lige et Geheimtip i den forbindelse: vælg aldrig en buffetrestaurant! - der kan være børn, larm og folk går frem og tilbage med overfyldte tallerkener i kampen om at få mest indenbords - og det går altså sjældent i trussen på pigerne :roll:    - 4 godt skrevet linjer

Kære Jernsvinet:)

- sgu det mest positive og livsbekræftende indlæg om vores forhold til kvinder, - - indtil nu.

Jeg synes også du forstår betydningen af ordet - feterer:wub: 

Jeg fornemmer du har en god og sund appetit på kvinder - og vær glad for det:) 

- - måske vi har noget til fælles!

Mange hilsner

Nyder livet 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

Der er så mange variabler som skal regnes med, for at få et facit... 

Men i andre tråde vil I piger jo gerne ses som almindelige mennesker af kød og blo;-) så en henvendelse kunne jo godt ske at være personlig motiveret, på bekendskabelig plan. - godt skrevet

Hvis det er en del tid siden besøget, så ville jeg tage det som en kompliment...og jeg tog det som et kompliment da pigen skrev til mig. Godt skrevet  Men det kan da stille en i en akavet position hvis man ikke vil besøge hende igen. - aaah den slags kan man godt klare på en rigtigt pæn måde og UDEN at såre, hvis man lige tænker sig om!!

Og hvad så med dem som aldrig kontakter en, er man så bare en penge automat? ;-)  ( sagt med et glimt i øjet) 

Kære holstebronx:)

:):):):)

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyder livet skrev, 1 time siden:

I hendes gentagne henvendelser til dig 

Hvor ser du det er gentagne?

Nyder livet skrev, for 43 minutter siden:

Kære Jernsvinet:)

PRO-tip nr. 1: Når du får lyst til at indlede sådan, så er det nok fordi indholdet er mere egnet til en privat besked end til  tråden, når ikke det er henvendt til trådstarter.

Nyder livet skrev, for 6 minutter siden:

Kære holstebronx:)

:):):):)

PRO-tip nr 2: Se tip nr 1, men når indholdet kun er glade smileyer kan du med fordel spare på krudtet og blot klikke "Synes godt om". :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Fræk Leg

Jeg har aldrig kontaktet nogle kunder med mindre de selv har bedt om det, glemt noget eller skrevet "tak for denne gang".

Dog har jeg nogle enkle som jeg skriver lidt med, når koner, kærester og arbejde tillader det eller uden for synsrækning. Men det er også nogle søde mænd, som kommer igen og igen. Jeg ved ca hvilke tidspunkter de er til at træffe, og holder mig kun til at sende denne ene sms. Hvis de ikke svare ved jeg jo godt hvorfor. Men oftes er det dem der skriver først :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Fræk Leg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Bemærkede du noget hun manglede? - evt. kan du bare vælge at gøre betalingen mere diskret og lægge pengene i en (lyserød) konvolut, fremfor at hive muldvarpeskindet frem og tælle sedler op.

Vil du mere med pigen og tror hun også er int. i mere med dig, må du jo forsøge om du kan have held af at invitere hende i byen, Weekendophold mm. Undersøg om der foregår noget, der evt. kunne int. hende og se om du kan lave en aftale om at få hende med - eller om hun evt. bare vil med dig ud at spise en aften (lige et Geheimtip i den forbindelse: vælg aldrig en buffetrestaurant! - der kan være børn, larm og folk går frem og tilbage med overfyldte tallerkener i kampen om at få mest indenbords - og det går altså sjældent i trussen på pigerne :roll:

sikke en gentleman du er :-D Weekendture og dinnerdates.. Det smelter jo et hvert gp hjerte :x Jeg tror jeg ville have svært ved at sige nej tak, hvis det var mig :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Der er vi uenige. Hvis jeg inviterede på tur og hun sagde nej, så tror jeg ikke at jeg ville bryde mig om at besøge hende igen - jeg er jo lige blevet afvist og til dels også brudt gæst / glædes pige sfæren. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 3 timer siden:

Der er vi uenige. Hvis jeg inviterede på tur og hun sagde nej, så tror jeg ikke at jeg ville bryde mig om at besøge hende igen - jeg er jo lige blevet afvist og til dels også brudt gæst / glædes pige sfæren. 

Det må man jo vurdere - kan man ikke tåle at blive afvist - skal man lade være med at invitere.

Jeg har lidt spil kørende med flere piger, hvor jeg godt ved at de vil sige nej, men jeg tror at de godt kan lide at man spiller lidt op til dem - værre bliver det den dag en af dem pludselig tager en på ordet, bordet fanger og man skal til at leve op til ens rolle som Don Johan :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

Det må man jo vurdere - kan man ikke tåle at blive afvist - skal man lade være med at invitere.

Jeg har lidt spil kørende med flere piger, hvor jeg godt ved at de vil sige nej, men jeg tror at de godt kan lide at man spiller lidt op til dem - værre bliver det den dag en af dem pludselig tager en på ordet, bordet fanger og man skal til at leve op til ens rolle som Don Johan :shock:

Det undlader jeg også :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

SMS: "Go' dag, jeg hedder Dorte Dejlig, jeg har et godt tilbud til dig!"

Jeg har ingen problemer med at modtage 'mystiske' beskeder,  så det kunne da være dejligt med sådan en sms. :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik engang en sms med   et   ?

undrede mig spurgte ? nogle jule tilbud ?

Ja 20 %

Jeg sagde ja tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...