Hop til indhold

Recommended Posts

Skulle lige have slået en time ihjel og kiggede forbi Ratree og havde meldt min ankomst 15 min. i forvejen. Der var vildt travlt (det var i mandags) og det hele var lidt hektisk, men Ratree selv kunne godt give en massage. Bestilte en time og fik lige afklaret, at mit sidste besøg med Emy var lidt unormalt, da jeg havde betalt for almindelig massage, men fået B2B. Som tidligere skrevet var jeg også svært tilfreds med det besøg og fik virkelig valuta for pengene. Jeg aftalte en time med Ratree og det blev til en skøn, skøn middel/hård massage, der fik godt fat i de ømme steder, specielt min læn. Det blev også til lidt sjov og ballade i andet akt og hun formåede faktisk at give mig en kæmpe overraskelse - en ting jeg aldrig før har prøvet før i mit liv og som var på hendes initiativ. Jeg har lovet ikke at blive for detaljeret i min anmeldelse, så derfor kommer der ikke mere end førnævnte. Skøn kvinde, med smukt ansigt og dejligt væsen - skal helt sikkert besøge hende igen i en nær fremtid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt skriv, Rambuk, men du får altså ikke et like når du driller på den måde

:-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brutus skrev, for 15 timer siden:

Godt skriv, Rambuk, men du får altså ikke et like når du driller på den måde

:-P

Ha ha - fair nok Brutus :-) Jeg lovede ikke at gå i detaljer i min anmeldelse, men jeg kan da sige at hun blev MEGET aktiv og tryllede noget frem fra skuffen som hun brugte i ca. 15 min. og at jeg følte mig godt brugt da jeg var færdig. Vi sluttede i øvrigt af i det store badeværelse med spabad, hvor hun vaskede mig og hyggesnakkede. Jeg havde kun set det andet badeværelse indtil da - anede ikke det her eksisterede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rambuk skrev, for 1 time siden:

Ha ha - fair nok Brutus :-) Jeg lovede ikke at gå i detaljer i min anmeldelse, men jeg kan da sige at hun blev MEGET aktiv og tryllede noget frem fra skuffen som hun brugte i ca. 15 min. og at jeg følte mig godt brugt da jeg var færdig. Vi sluttede i øvrigt af i det store badeværelse med spabad, hvor hun vaskede mig og hyggesnakkede. Jeg havde kun set det andet badeværelse indtil da - anede ikke det her eksisterede.

Altså - du fik "den" i røven?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sniger

Nogle af jer der ved om det er mulit at få lov at slikke ratree hun ville ikke sidst 

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Rider skrev, den 16/05/2016 at 17:59:

Tror ikke hun har skiftet bryster men er i tvivl om de er naturlige

the rider

Efter min bedste overbevisning er de ægte. Det er også det hun siger, hvis man spørger hende. I hvert fald er de spektakulære. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
kfrb skrev, for 16 timer siden:

Sutter Ratree uden gummi? Og hvis JA - sluger hun?

Med 10+ besøg hos Ratree på bagen er mit bedste bud nej til begge spørgsmål, i hvert fald ikke med mindre du kender hender rigtigt godt (og så stadig formentlig nej til det andet spørgsmål). Men tag ikke mit ord for det. Jeg er mere til dansk end fransk og interesserer mig ikke for om pigen sluger eller ej.

Redigeret af juipui

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...