LastManStanding 24 Skrevet 11. Maj, 2016 Hej Jeg ved den er lidt hurtig her, men er der nogle der evt. har et godt bud på hvordan man roder sig ud af et forhold til en GPer (ikke dansk)? Når man har familie er man selvfølgelig selv uden om det, det ved jeg godt. Det er den første jeg har åbnet mig op over for og har nu efter LANG tid vi har brugt sammen fudet ud af at hun sammen med en "elsker" planlægger at smadre mit liv hvis jeg vælger at stoppe med at se hende (og give hende penge). Jeg skal være lidt påpasselig med at skrive for meget, da hun eller nogle andre muligvis kigger med her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5253 Skrevet 11. Maj, 2016 LastManStanding skrev, for 31 minutter siden: Hej Jeg ved den er lidt hurtig her, men er der nogle der evt. har et godt bud på hvordan man roder sig ud af et forhold til en GPer (ikke dansk)? Når man har familie er man selvfølgelig selv uden om det, det ved jeg godt. Det er den første jeg har åbnet mig op over for og har nu efter LANG tid vi har brugt sammen fudet ud af at hun sammen med en "elsker" planlægger at smadre mit liv hvis jeg vælger at stoppe med at se hende (og give hende penge). Jeg skal være lidt påpasselig med at skrive for meget, da hun eller nogle andre muligvis kigger med her. Har du delt personlige oplysninger om dig selv overfor hende siden hun kan afpresse dig eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LastManStanding 24 Skrevet 11. Maj, 2016 Desværre ja. ;( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
linda 135 Skrevet 11. Maj, 2016 Du må sige at hun ikke får en krone og at du er klar til at politianmelde hende 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MaxBax 132 Skrevet 11. Maj, 2016 Medmindre du har usædvanlig gode forbindelser til en rockerklub, så er der kun politiet, der kan hjælpe dig i den situation, du har bragt dig selv i. Og ja...under alle omstændigheder får det nok konsekvenser i forhold til dit familieliv. Men uden politiet bliver det værre. Du har dog brug for håndfaste beviser for truslerne, helst på skrift, alternativt film/lydoptagelser. Jeg ønsker dig AL mulig held og lykke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 11. Maj, 2016 Tjae.. Lorte situation... mit råd er at blokere alt kontakt med hende, uanset hvad. Slet alle beviser du kan, håb på at hun ikke gør noget, og hvis hun gør, så benægt alt, eller sig der ikke er andet end en overfladisk kontakt. Jeg har selv været der og kan kun sige, at hvis din kone elsker dig, og du kan overbevise hende om at hendes følelser for dig er gengældte, så tror jeg også at hun vil tro på, at dit forhold til pigen er overfladisk. Mandag dig selv for hvorfor du har haft din affære og Forbered dig på det værste, men håb på det bedste. Held og lykke. Det skal nok ende godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dani 82 Skrevet 11. Maj, 2016 Hvis hun ikke kan bevise noget, så kan du forsøge at benægte alt, hvis hun gør alvor af at forsøge at ødelægge dit liv. Hvis hun fx sender dig sms'er, så kunne du måske overtale en venlig kvinde til at agere din kone, der har opdaget grimme ting om dig på din mobiltelefon. Efterfølgende skal hun ringe afpresseren op og svine hende til og true med politi! Det kræver lige, at man kan få overtalt en eller anden til at spille rollen Jeg tror ikke, at det er mange, der vil effektuere truslen om at forsøge at smadre andres liv. De har sikkert travlt med forretningen samt at true, og de løber uanset hvad en risiko, hvis de fortsætter med at kontakte dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LastManStanding 24 Skrevet 11. Maj, 2016 (edited) Min kone er bevidst om noget tidliere og hun vil også til dels kunne forstå dette. Nu har jeg heldigvis tons a beviser for truslerne (ved ikke hvilke typer beviser der kan ramme mig selv). Har også alle informationer om hende, ID osv. familie oplysninger og venner. Har også telefon nummeret på hendes alfons, men ved dog ikke endnu helt hans navn med sikkerhed. Hun er dog meget bange (ifølge egne udtalelser) for tidligere bagmænd der operere her i landet. Jeg ved bare ikke om det vil nøtte noget at true sig ud af situationen ved at de evt fik afvide hvor mange penge hun har snydt dem for over RIGTIG lang tid, hvis ikke hun holdt sig fra mig? Ægteskab er man selv uden om at ødelægge hvis man gør sådan noget det er jeg med på. Mit største problem er ikke hvis de nu prøver at fortælle nogle noget, det er mere hvad de ellers kan finde på for at ødelægge arbejde etc. og nok nærmere fysisk skade. Redigeret 11. Maj, 2016 af LastManStanding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LastManStanding 24 Skrevet 11. Maj, 2016 Hvis i har nogle ide om identiteten på hende eller lands oprindelse, så helst ikke skrive noget her, da der kan være nogle der læser med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 12. Maj, 2016 Hmm - hvad med at bekende kulør over for din kone og sige.... tja... sandheden???? Hvis fruen fanger dig i en løgn der tegner så kompliceret som det du er ved at rode dig ud i her, så er du meget meget værre ude end hvis du bare siger det som det er nu og lægger dig fladt ned. Pigen kan kun ødelægge dit liv fordi hun satser på at du vil skjule tingene for en hver pris.. Har du intet at skjule - så har hun ingen leverage og så er du fri af hende.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 12. Maj, 2016 Mon ikke den pågældende GP kommer med tomme trusler? Hun vil jo selv komme op og køre, hvis du anmelder om afpresning og kan bevise det. Forstår ikke hvorfor hun presser dig medmindre hun ser en mulighed for penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LastManStanding 24 Skrevet 12. Maj, 2016 (edited) Fjerne så meget jeg lige kan, da de nok snart kigger med herinde. Redigeret 12. Maj, 2016 af LastManStanding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 12. Maj, 2016 Fortæl din Kone hvordan tingene står til og meld hele banden til Politiet. Hellere at du selv fortæller hende det hele end at hun får en eller anden halv sandhed og måske går hen og bliver direkte bange for hvad de pågældende kan finde på. Men MELD dem NU.... Du skal virkeligt ikke give dem et ben til Jorden. At lægge deres navne osv ud herinde er ulovligt hvis de ikke er dømt osv...og det vil medføre endnu mere ballade fra afpresserne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 12. Maj, 2016 Alfonser, afpresning, udenlandske bagmænd, bange glædespige... Der er ikke den store hjælp når man først har lavet stort i nællerne, men en god reminder om at være grundig i sine overvejelser inden man går mod den røde lampe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg