J@n38 84 Skrevet 13. Maj, 2016 Er hende her reel nok? Kommer nemlig lidt i tvivl. https://annoncelight.dk/showad/207446 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 13. Maj, 2016 Onde mennesker ville nok påpege at vi ikke så tit har runde dørhåndtag i DK. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 84 Skrevet 13. Maj, 2016 Det har du så ret i. Så altså en fake? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 84 Skrevet 13. Maj, 2016 Så klappede fælden. Der er tale om en falsk profil (endnu en). Forsøgte at lave en aftale med "hende" og fik svaret, at hvis jeg sender 200 til benzin, så har jeg en aftale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goliath2.0 282 Skrevet 13. Maj, 2016 J@n38 skrev, for 3 timer siden: Så klappede fælden. Der er tale om en falsk profil (endnu en). Forsøgte at lave en aftale med "hende" og fik svaret, at hvis jeg sender 200 til benzin, så har jeg en aftale. Måske har du været lidt hurtigt ude. Jeg har en aftale med hende her i aften kl 21, skal nok lige give en rapport. (Har ikke overført noget, ej heller blevet spurgt) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 84 Skrevet 13. Maj, 2016 Bliver spændende at høre mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 951 Skrevet 13. Maj, 2016 Goliath2.0 skrev, for 6 timer siden: Måske har du været lidt hurtigt ude. Jeg har en aftale med hende her i aften kl 21, skal nok lige give en rapport. (Har ikke overført noget, ej heller blevet spurgt) Har en aftale i morgen, så venter spændt på din rapport. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goliath2.0 282 Skrevet 14. Maj, 2016 Sry guys men det endte med at jeg selv måtte aflyse... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 951 Skrevet 14. Maj, 2016 Havde en aftale i hus, vi skulle mødes på en diskret natur P. En time før skrev hun om jeg kunne sende 200 til benzin, jeg sagde nej, hvorefter hun bad om 100. Jeg sagde igen nej, men tilbød at hente hende, hvorefter hun ikke mere svarede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg