Gæst Skrevet 15. Maj, 2016 Godmorgen:) jeg har en aftale med kattepige her i næste uge. Er der en herinde som kan anbefale hende og fortælle lidt om hende?:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RoskildeFyr38 3 Skrevet 15. Maj, 2016 Hvor finder man "kattepige" henne??.;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 15. Maj, 2016 https://sugardaters.dk/show?alias=kattepige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Maj, 2016 RoskildeFyr38 skrev, den 15-05-2016 at 08:58: Hvor finder man "kattepige" henne??.;) Det fik jeg ikke lige med, men hun er på sugardaters En som har været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ny SD 23 Skrevet 17. Maj, 2016 Der er allerede skrevet om kattepigen herinde - prøv at søg Hvis du allerede har lavet en aftale, er det så ikke lidt sent at "forhøre" sig om hende? Du har jo allerede bestemt dig for at mødes med hende? Just wondering.... Men du skriver vel om mødet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Maj, 2016 ny SD skrev, den 17-05-2016 at 04:44: Der er allerede skrevet om kattepigen herinde - prøv at søg Hvis du allerede har lavet en aftale, er det så ikke lidt sent at "forhøre" sig om hende? Du har jo allerede bestemt dig for at mødes med hende? Just wondering.... Men du skriver vel om mødet? Hvorfor skulle det være for sent? det er vel meget rart at vide lidt inden og der er stadig nogle dage til. Og ja, det gør jeg, derfor ville det alligevel være dejligt at høre fra en anden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 18. Maj, 2016 Jeg kan ikke lige finde den du siger der er om kattepigen men mere en om en pige med kat kattepigen er en rigtigt sød fræk og stram pige så du kan godt glæde dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 21. Maj, 2016 anders Jensen skrev, den 5/18/2016 at 22:20: Jeg kan ikke lige finde den du siger der er om kattepigen men mere en om en pige med kat kattepigen er en rigtigt sød fræk og stram pige så du kan godt glæde dig His du søger på kattepige så dukker denne anmeldelse af hende op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg