Dustman 48 Skrevet 15. Maj, 2016 Hej lads Nogle der har erfaringer med denne pige. Nu har jeg skrevet frem og tilbage og hun har aftalt at ringe mv men der er altid en ny undskyldning også når det gælder møde datoer .? https://sugardaters.dk/show?alias=1996 Kommentarer udbedes tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dustman 48 Skrevet 16. Maj, 2016 Jeg skal beklage denne tråd og dette indslag. Tråden blev lavet i frustration over manglende Responce. Men damen har nu svaret mig tilbage og der var kun gode intentioner fra damens side. Jeg kan kun sige til jer alle i SD miliøet damen er en keeper og pas nu godt på damen. Hun er mega reel og super sød. Har skrevet til admin for at få indlægget pillet ned Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thehunter 107 Skrevet 16. Maj, 2016 Har du mødtes med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bonderosen 87 Skrevet 16. Maj, 2016 Har du mødt hende,,jeg har gerne høre hvad du syntes om hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg