Hop til indhold
Fisseslikkeren

Når for unge mennesker vil betale for sex

Recommended Posts

Jeg faldt lige over den her på annoncelight: https://annoncelight.dk/showad/207541

Det er vel ikke i orden, når en knægt på 17 bruger annoncelight i sin søgen efter sex mod betaling. Det er vel slet ikke i orden, at unge under 18 betaler for sex eller tager mod betaling for sex? Jeg har rapporteret indlægget.

Det vender sig i maven på mig. 

Redigeret af Fisseslikkeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

ÅÅÅ Han er anonym !!! Og muligvis fake !!! Der kan sidde en gammel mand med solbriller og blomstret skjorte og skrive det ! Helt ude i hampen ! eller han har røvet en tankstation / kiosk og vil bruge det inden politiet kommer.

Not real

Del dette indlæg

Link til indlæg

ÅÅÅ Så hedder han kongen Jonas med dyrt omega ur i stedet for foto, slap af, ingen panik, fake

Del dette indlæg

Link til indlæg

:D

Ak, ja. Jeg startede jo også som 17-årig...

Kan godt være det ødelagde nogle ting for mig, men så fremstod jeg da i hvert fald ikke som total desperat, som hvis jeg ikke havde fået noget.

Jeg synes dog at det er helt OK at du rapporterer annoncen på AL, det hører sig ikke til. Men din forkvabbelse over det, er måske lige at overdive lidt.

BB

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Desværre er der mange fake annoncer, og nogle af jer læser dem lige lidt for hurtig. Billedet her viser en voksen mand og ikke en på 17 år, både ur og tøjet. 

SnowmanKbh skrev, for 2 timer siden:

Hvis man Google hans mail. Så kommer der en masse forskellige annoncer op. Bla. en hvor han skriver at han er 40år!

Fedt du Google han mail og den er genbrug af en 40 årringe mand  :-D

En af grunde til jeg ikke vil SMS er der er alt for mange halv gamle mænd der synes det er sjov at fx lege de er 16-17 år. Jeg vil da ikke bruge tid på en fake person, de spiller vil deres lille p.. af i hånden til deres frække mail og SMS. 

Personlig svare jeg aldrig på de annoncer der er lave af en mand. Vil en mand mig må han ringe til mig. 

God 2. pinsedag til jer :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi har haft aldersdebatten før. Der er ikke noget juridisk imod, at en 17-årig betaler for sex. Til gengæld har jeg endnu til gode at se, at en GP tilbyder dem adgang.

Det juridiske problem i hans opslag her på EG var, at han ville betale for sex hos piger ned til 15 år, så jeg anmeldte hans opslag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har folk helt ned i alderen 15 år på min snap men det svært at opdage. Blokere dem med det samme. Alle under 18 år bliver vist væk. Er jeg det mindste i tvivl om deres alder beder jeg om billede id. Jeg ønsker ikke sex med BØRN!! Føj, forstår ikke mænd synes 18 årig piger eller yngre er i så høj kurs. Jeg vil langt heller have en ældre mand som ved hvordan en pige skal behandles og tages. Det virkeligt sjældent en ung fyr på 18 år kan det. Men de skal jo lære det et sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 22 timer siden:

Vi har haft aldersdebatten før. Der er ikke noget juridisk imod, at en 17-årig betaler for sex. Til gengæld har jeg endnu til gode at se, at en GP tilbyder dem adgang.

Det juridiske problem i hans opslag her på EG var, at han ville betale for sex hos piger ned til 15 år, så jeg anmeldte hans opslag.

Så vidt jeg ved, må voksne ikke bolle med børn. Alle under 18 år er vel "børn" også selvom de er buksemyndige ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Se Trine, efter min opfattelse, er der intet i vejen for at en kvinde på eksempelvis 35 år, har et frivillig seksuelt forhold til en ungersvend på 15, 16, 17, år, nogle måske mange vil moralisere, men det er ikke ulovligt, der en seksuel lavalder, 15 år, af dig betegnet som buksemyndig, der er forbehold, lærere pædagoger, idrætstrænere og andre der professionelt arbejder med børn i den aldersgruppe, skal holde kønsorganerne i ro, med de børn som de på en eller anden måde er mentorer for.

Det samme gælder en for en mand, på eksempelvis 35 år, han må også gerne have et seksuelt forhold til en pige i samme alder, da hun er "buksemyndig" her er jeg dog sikker på at omgivelsernes moralisering vil være markant anderledes end, hvis det er en kvinde der går efter "kuvøseguf" 

Så du har sat din profesionelle aldersgrænse er fint nok...

vh 

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 22 minutter siden:

Så vidt jeg ved, må voksne ikke bolle med børn. Alle under 18 år er vel "børn" også selvom de er buksemyndige ?

Ikke helt enig @TrineMuz, selv om jeg naturligvis er enig i at "voksne må ikke bolle med børn" 

Den sexuelle lavalder i Danmark er 15 år - så det er forbudt at have sex med en dreng/pige under 15 år. Hvad der sker hvis begge er under 15 er så en anden sag, da den kriminelle lavalder også er 15 år. 

De unge skal for pokker da også have fred...

Generelt myndige bliver vi først når vi bliver 18 år (tihi - long gone), men jeg forstår godt anmeldelsen, da loven svjv også indeholder et punkt med "dominans"

Det kan være nogen der betaler eller på anden måde er i en situation, hvor vedkommende (udover alder) er dominant - ikke ok.

God lov :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
danvik skrev, for 9 minutter siden:

Ikke helt enig @TrineMuz, selv om jeg naturligvis er enig i at "voksne må ikke bolle med børn" 

Den sexuelle lavalder i Danmark er 15 år - så det er forbudt at have sex med en dreng/pige under 15 år. Hvad der sker hvis begge er under 15 er så en anden sag, da den kriminelle lavalder også er 15 år. 

De unge skal for pokker da også have fred...

Generelt myndige bliver vi først når vi bliver 18 år (tihi - long gone), men jeg forstår godt anmeldelsen, da loven svjv også indeholder et punkt med "dominans"

Det kan være nogen der betaler eller på anden måde er i en situation, hvor vedkommende (udover alder) er dominant - ikke ok.

God lov :-)

Må en på 15 år så godt sælge sex eller er må en på 50 år godt købe af pige på 15 år?

Del dette indlæg

Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 3 minutter siden:

Må en på 15 år så godt sælge sex eller er må en på 50 år godt købe af pige på 15 år?

Jeg er ikke jurist, men at være 15 og "buksemyndig" betyder ikke at man må sælge sex, så nej!
Og det andet så også nej, for så er der en "dominant" rolle - håber jeg i hvert fald

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, den 15/5/2016 at 23:47:

Jeg faldt lige over den her på annoncelight: https://annoncelight.dk/showad/207541

Det er vel ikke i orden, når en knægt på 17 bruger annoncelight i sin søgen efter sex mod betaling. Det er vel slet ikke i orden, at unge under 18 betaler for sex eller tager mod betaling for sex? Jeg har rapporteret indlægget.

Det vender sig i maven på mig. 

Hej Fisseslikkeren.

Forstår godt hvor, du vil hen med det du skriver. Og ren moralsk og etisk for mig. Kunne jeg ikke have sex med en pige på 16-17 år Det har nok noget med min egen alder at, gøre. Pigen kunne jo være min datter. (men det ville være lovligt, så længe hun ikke fik penge for det.) Og det er for mig ikke rigtig, at være sammen med en så ung. Men fordømmer ingen. Og alle må have de lyster de har. Selvfølgelig skal fx. En pige der vil sælge sex vel være !8-21 år. ift. loven. Som jeg erindre loven. Men som du kan se det jeg skriver. Nej synes ikke det er i orden at, annoncere med det. 

Som denne artikel beskriver det fra 2013. http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/16410699 Er det jo situationer ift. paragraf 232, at folk der arb. Såsom lærer, pædagoger, ledere i FDF, fodbold, håndboldklubber osv. Ikke må have seksuelle med dem de vartager i dagligdagen. Og det synes jeg er rigtig godt. Men som artiklen jo så også siger, kan pigen jo også være den der lægger op til noget rod der kan, få konsekvenser. Som manden, jo selvfølgelig skulle ha sagt nej til. Eller tænkt med det rigtige hovede.

Ha en god dag 

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Har hørt mange gange at en under 18 år ikke må købe sex, derved har jeg også forlang id når jeg har været usikker på en ung gut aldre.  Vi må ikke sjægle sex, hvis vi er under 21 år. 

Begge dele er nok svær at håndhæve, tror heller ikke politi mm gøre noget for at fange de her unge personer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
TrineMuz skrev, for 2 timer siden:

Nej i begge tilfælde...men i begge tilfælde med de forbehold jeg skrev tidligere, er det lovligt i begge de scenarier du skriver.

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her er min bedste vurdering ud fra et hurtigt kig på straffeloven. Som flere rigtigt skriver, er samleje og anden seksuel samvær med en person under 15 år strafbart med op til 8 års fængsel, jvf. § 222. Herudover gælder der et par særbestemmelser, som udvider forbuddet for personer op til 18 år. Der er altså særlige omstændigheder der kan hæve aldersgrænsen.

§ 223. Den, som har samleje med en person under 18 år, der er den skyldiges stedbarn eller plejebarn eller er betroet den pågældende til undervisning eller opdragelse, straffes med fængsel indtil 4 år.

Stk. 2. Med samme straf anses den, som under groft misbrug af en på alder og erfaring beroende overlegenhed forfører en person under 18 år til samleje.

§ 224. Den, der medvirker til, at en person under 18 år mod betaling eller løfte om betaling har samleje med en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 6 år.

Stk. 2. Den, der som kunde mod betaling eller løfte om betaling har samleje med en person under 18 år, straffes med bøde eller fængsel indtil 2 år.

Jeg tolker disse forhold som:

• Hvis du er lærer, stedforælder eller i øvrigt har overlegenhed på baggrund af din alder eller erfaring: No-no!
  • Hvis du på nogen måde er involveret i at en person under 18 år sælger sexuelle ydelser: BIG no-no!
  • Hvis du selv køber sex hos en person under 18 år: No!

Hvis det skulle være ulovligt at sælge sex til en person mellem 15 og 18 år kan jeg kun se at det skulle skyldes den første undtagelse. Vil en GP have en særlig overlegenhed over for en knægt på 17 og misbruge den groft til at sælge ham sexuelle ydelser? Måske, hvis hun står på gaden og lokker.

Men en 17-årig, som selv henvender sig til en GP og bestiller en ydelse - nej, det kan jeg svært forestille mig kan betragtes som groft misbrug af en overlegenhed.

Redigeret af KnaldeBriks

Del dette indlæg

Link til indlæg
TrineMuz skrev, den 17. maj 2016 at 15:40:

Virkelig ikke i orden i min optik :?

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 17 minutter siden:

Virkelig ikke i orden i min optik :?

Det er ikke i orden, for det er forbudt at sælge sex, når man er under 18 år. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 21 timer siden:

Det er ikke i orden, for det er forbudt at sælge sex, når man er under 18 år. 

Det mener jeg ikke er korrekt. Det er strafbart at købe sex hos en person under 18 år, men personen under 18, der sælger sex, begår ikke et strafbart forhold. Du kan se de nærmere detaljer i mit indlæg ovenfor.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...