Vectra 37 Skrevet 17. Maj, 2016 Er der nogen brødre der har kendskab til en fræk thaimassage i og omkring Pisa vectra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 17. Maj, 2016 Er vi i Italien, nu? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vectra 37 Skrevet 17. Maj, 2016 Yeps - glemte bare at skrive Italien efter Pisa - måske du kan hjælpe pigeforskeren vectra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 17. Maj, 2016 Desværre, nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 19. Maj, 2016 Kan huske engang jeg var på cykelferie i Pisa/Lucca området. Da stod pigerne i vejkanten i en skov og madrassen var gemt bag træerne 7 meter væk fra vejen. Det var så ikke thaiere der stod der, men afrikanere fra det sorteste afrika (håber ikke jeg lød racistisk). Jeg tog dog ikke en prøvetur. Jeg har ingen ide om Thai piger i Pisa, men ville bare komme med en lille anekdote. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg