Selected9000 150 Skrevet 21. Maj, 2016 Er jeg den eneste, der gerne snart ser noget kvalitet lande i Nordjylland? ... Sådan på pålidelig fastere basis? Har nævnt det før - der er alt for tit 'tørke-perioder' heroppe i den nordlige del af DK. Det er og bliver oftest de samme annoncer man støder på og når de stort set aldrig bliver opdateret eller fornyet, så er de ikke ret interessante i længden. Jeg håber at vi kan flere trække danske tøser til, som feks. @Frække Ida som tidligere har kigget til Støvring en gang imellem... En seance med netop hende har jeg dog stadig til gode... Det korte af det lange - håber på flere danske kvalitets babes der vil frekventerer og besøge Nordjylland på fast basis. Thank you - over and out! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 21. Maj, 2016 WATCH OUT, @Selected9000!!! I'm on my way!!! Kysser lige på dutten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Selected9000 150 Skrevet 21. Maj, 2016 Frække Ida skrev, for 4 timer siden: WATCH OUT, @Selected9000!!! I'm on my way!!! Kysser lige på dutten Uhh... I will then Go go go.... Hurry up!! Du kommer på hårdt arbejde @Frække Ida Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 21. Maj, 2016 Syntes da at der er en del piger der fast gæstevisitter Ålborg /Støvring At der ofte er en 4-6 annoncer i fra samme lille sted er måske heller ikke noget der fremmer nye piger da konkurrencen er for stor. Da jeg i sin tid forlod Syddanmark til fordel for det Nordjydske var mange af mine kollegaer uforstående da deres holdning var at i Nord tjente man for lidt.. Det syntes jeg personligt absolut ikke er tilfældet. Håber du finder noget der falder i din smag . Hyg 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lfl 251 Skrevet 21. Maj, 2016 Vi drenge må vel også gøre vores til at Nordjylland bliver attraktivt for pigerne. Måske lidt ekstra service fra kunderne til en afveksling. Lyder skørt, men .... jeg har brugt lidt af min tid på at massere en pige på gæstevisit, det tror jeg hun var glad for, jeg ville i hvert fald gøre det igen, selvfølgelig også på de nordjyske piger.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 22. Maj, 2016 lfl skrev, for 6 timer siden: Vi drenge må vel også gøre vores til at Nordjylland bliver attraktivt for pigerne. Måske lidt ekstra service fra kunderne til en afveksling. Lyder skørt, men .... jeg har brugt lidt af min tid på at massere en pige på gæstevisit, det tror jeg hun var glad for, jeg ville i hvert fald gøre det igen, selvfølgelig også på de nordjyske piger.... Pris? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knud12 2 Skrevet 22. Maj, 2016 Frodige Ida er absolut også et besøg værd......her i det nordjyske 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lfl 251 Skrevet 22. Maj, 2016 Frække Ida skrev, for 7 timer siden: Pris? Ingen pris. Havde betalt for en time, men var ikke i form den dag, så jeg brugte den sidste halve time til at massere hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 22. Maj, 2016 knud12 skrev, for 8 timer siden: Frodige Ida er absolut også et besøg værd......her i det nordjyske hver sin smag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 23. Maj, 2016 knud12 skrev, for 23 timer siden: Frodige Ida er absolut også et besøg værd......her i det nordjyske Jeg glæder mig i hvert fald til og besøge hende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 23. Maj, 2016 Buttman76 skrev, for 34 minutter siden: Jeg glæder mig i hvert fald til og besøge hende der går du heller ikke galt i byen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
carsten75 23 Skrevet 23. Maj, 2016 Frække Ida skrev, den 5/21/2016 at 16:31: WATCH OUT, @Selected9000!!! I'm on my way!!! Kysser lige på dutten Hvornår kommer du til Nordjylland ida Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 23. Maj, 2016 Læs annonce Light idag , hun er det i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 23. Maj, 2016 (edited) carsten75 skrev, for 8 timer siden: Hvornår kommer du til Nordjylland ida På torsdag, slemme drenge! Redigeret 23. Maj, 2016 af Frække Ida Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hansen60 48 Skrevet 24. Maj, 2016 Frække Ida skrev, for 4 timer siden: På torsdag, slemme drenge! Det var ret træls at det lige er torsdag for med de gode anmeldelser der er af dig ville jeg gerne have besøgt dig men kan desværre ikke denne dag håber du kommer til nordjylland en anden dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Selected9000 150 Skrevet 24. Maj, 2016 Frække Ida skrev, for 11 timer siden: På torsdag, slemme drenge! .. oh YES!! Roll on Thursday. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 24. Maj, 2016 @Frække Ida tror mig, du kommer på hårdt arbejde med @Selected9000... Uha han er en frækkert når Læseferien er forbi kigger jeg gerne op igen. Og måske længere op også hvis jeg kan finde et sted 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 24. Maj, 2016 TrineMuz skrev, for 1 time siden: @Frække Ida tror mig, du kommer på hårdt arbejde med @Selected9000... Uha han er en frækkert når Læseferien er forbi kigger jeg gerne op igen. Og måske længere op også hvis jeg kan finde et sted Held og lykke med eksamen smukke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 25. Maj, 2016 Selected9000 skrev, den 21. maj 2016 at 08:23: Er jeg den eneste, der gerne snart ser noget kvalitet lande i Nordjylland? ... Sådan på pålidelig fastere basis? Har nævnt det før - der er alt for tit 'tørke-perioder' heroppe i den nordlige del af DK. Det er og bliver oftest de samme annoncer man støder på og når de stort set aldrig bliver opdateret eller fornyet, så er de ikke ret interessante i længden. Jeg håber at vi kan flere trække danske tøser til, som feks. @Frække Ida som tidligere har kigget til Støvring en gang imellem... En seance med netop hende har jeg dog stadig til gode... Det korte af det lange - håber på flere danske kvalitets babes der vil frekventerer og besøge Nordjylland på fast basis. Thank you - over and out! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 25. Maj, 2016 Se så dukkede der indtil videre 3 lækre piger op. Din tråd frække Ida, Trine mus og studinemilf, kom frem frække piger og bevæg jer mod Nordjylland <3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 25. Maj, 2016 Så er der også danske Nanna, Trine Tease, Tilde, Maii love, og ikke at forglemme DinaG. De gæstevisiter engang i mellem, men hvor var det dejligt da der var klinikker i Nordjylland hvor der var vagtplan, og man kunne se det guf der kom til byen <3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Selected9000 150 Skrevet 25. Maj, 2016 TrineMuz skrev, for 8 timer siden: @Frække Ida tror mig, du kommer på hårdt arbejde med @Selected9000... Uha han er en frækkert når Læseferien er forbi kigger jeg gerne op igen. Og måske længere op også hvis jeg kan finde et sted Tak, det var da pænt skrevet @TrineMuz Altid en fornøjelse at blive 'rated' som værende i den positive ende af skalaen hos dig Det bør du gøre når tiden er der igen - der er masser af muligheder heroppe af den ene og anden slags - held og lykke med eksamen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 25. Maj, 2016 klinikfuckers skrev, for 8 timer siden: Se så dukkede der indtil videre 3 lækre piger op. Din tråd frække Ida, Trine mus og studinemilf, kom frem frække piger og bevæg jer mod Nordjylland <3 Det var fandme pænt sagt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 25. Maj, 2016 klinikfuckers skrev, for 8 timer siden: Se så dukkede der indtil videre 3 lækre piger op. Din tråd frække Ida, Trine mus og studinemilf, kom frem frække piger og bevæg jer mod Nordjylland <3 Ja ja, slap dog af @klinikfuckers!!! Kommer i morgen!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 25. Maj, 2016 Frække Ida skrev, for 12 minutter siden: Ja ja, slap dog af @klinikfuckers!!! Kommer i morgen!!! hehe Ida 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg