Hop til indhold
Selected9000

Kvalitet til Nordjylland...

Recommended Posts

Er jeg den eneste, der gerne snart ser noget kvalitet lande i Nordjylland? :-)  ... Sådan på pålidelig fastere basis? Har nævnt det før - der er alt for tit 'tørke-perioder' heroppe i den nordlige del af DK. Det er og bliver oftest de samme annoncer man støder på og når de stort set aldrig bliver opdateret eller fornyet, så er de ikke ret interessante i længden.

Jeg håber at vi kan flere trække danske tøser til, som feks. @Frække Ida som tidligere har kigget til Støvring en gang imellem... En seance med netop hende har jeg dog stadig til gode... 8-);-)

Det korte af det lange - håber på flere danske kvalitets babes der vil frekventerer og besøge Nordjylland på fast basis.

Thank you - over and out!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syntes da at der er en del piger der fast gæstevisitter Ålborg /Støvring

At der ofte er en 4-6 annoncer i fra samme lille sted er måske heller ikke noget der fremmer nye piger da konkurrencen er for stor. 

Da jeg i sin tid forlod Syddanmark til fordel for det Nordjydske var mange af mine kollegaer uforstående da deres holdning var at i Nord tjente man for lidt.. Det syntes jeg personligt absolut ikke er tilfældet.

Håber du finder noget der falder i din smag .

Hyg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi drenge må vel også gøre vores til at Nordjylland bliver attraktivt for pigerne. Måske lidt ekstra service fra kunderne til en afveksling. Lyder skørt, men .... jeg har brugt lidt af min tid på at massere en pige på gæstevisit, det tror jeg hun var glad for, jeg ville i hvert fald gøre det igen, selvfølgelig også på de nordjyske piger....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Frække Ida
lfl skrev, for 6 timer siden:

Vi drenge må vel også gøre vores til at Nordjylland bliver attraktivt for pigerne. Måske lidt ekstra service fra kunderne til en afveksling. Lyder skørt, men .... jeg har brugt lidt af min tid på at massere en pige på gæstevisit, det tror jeg hun var glad for, jeg ville i hvert fald gøre det igen, selvfølgelig også på de nordjyske piger....

Pris? :-D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 7 timer siden:

Pris? :-D 

Ingen pris. Havde betalt for en time, men var ikke i form den dag, så jeg brugte den sidste halve time til at massere hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
knud12 skrev, for 23 timer siden:

Frodige Ida er absolut også et besøg værd......her i det nordjyske

Jeg glæder mig i hvert fald til og besøge hende :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest dallevalle
Buttman76 skrev, for 34 minutter siden:

Jeg glæder mig i hvert fald til og besøge hende :-P

der går du heller ikke galt i byen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Frække Ida
carsten75 skrev, for 8 timer siden:

Hvornår kommer du til Nordjylland ida

På torsdag, slemme drenge! ;-) 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 4 timer siden:

På torsdag, slemme drenge! ;-) 

Det var ret træls at det lige er torsdag for med de gode anmeldelser der er af dig

ville jeg gerne have besøgt dig men kan desværre ikke denne dag håber du kommer 

til nordjylland en anden dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 1 time siden:

@Frække Ida tror mig, du kommer på hårdt arbejde med @Selected9000... Uha han er en frækkert:wub:

når Læseferien er forbi kigger jeg gerne op igen. Og måske længere op også hvis jeg kan finde et sted;)

Held og lykke med eksamen smukke :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Selected9000 skrev, den 21. maj 2016 at 08:23:

Er jeg den eneste, der gerne snart ser noget kvalitet lande i Nordjylland? :-)  ... Sådan på pålidelig fastere basis? Har nævnt det før - der er alt for tit 'tørke-perioder' heroppe i den nordlige del af DK. Det er og bliver oftest de samme annoncer man støder på og når de stort set aldrig bliver opdateret eller fornyet, så er de ikke ret interessante i længden.

Jeg håber at vi kan flere trække danske tøser til, som feks. @Frække Ida som tidligere har kigget til Støvring en gang imellem... En seance med netop hende har jeg dog stadig til gode... 8-);-)

Det korte af det lange - håber på flere danske kvalitets babes der vil frekventerer og besøge Nordjylland på fast basis.

Thank you - over and out!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Se så dukkede der indtil videre 3 lækre piger op. Din tråd :x frække Ida, Trine mus og studinemilf, kom frem frække piger og bevæg jer mod Nordjylland <3 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er der også danske Nanna, Trine Tease, Tilde, Maii love, og ikke at forglemme DinaG.  De gæstevisiter engang i mellem, men hvor var det dejligt da der var klinikker i Nordjylland hvor der var vagtplan, og man kunne se det guf der kom til byen <3 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 8 timer siden:

@Frække Ida tror mig, du kommer på hårdt arbejde med @Selected9000... Uha han er en frækkert:wub:

når Læseferien er forbi kigger jeg gerne op igen. Og måske længere op også hvis jeg kan finde et sted;)

Tak, det var da pænt skrevet @TrineMuz ;-) Altid en fornøjelse at blive 'rated' som værende i den positive ende af skalaen hos dig 8-)

Det bør du gøre når tiden er der igen - der er masser af muligheder heroppe af den ene og anden slags :-D - held og lykke med eksamen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 8 timer siden:

Se så dukkede der indtil videre 3 lækre piger op. Din tråd :x frække Ida, Trine mus og studinemilf, kom frem frække piger og bevæg jer mod Nordjylland <3 

Det var fandme pænt sagt :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Frække Ida
klinikfuckers skrev, for 8 timer siden:

Ja ja, slap dog af @klinikfuckers!!! :-D 

Kommer i morgen!!! :-P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...