Hop til indhold
Selected9000

Kvalitet til Nordjylland...

Recommended Posts

Selected9000 skrev, den 21/5/2016 at 08:23:

Er jeg den eneste, der gerne snart ser noget kvalitet lande i Nordjylland? :-)  ... Sådan på pålidelig fastere basis? Har nævnt det før - der er alt for tit 'tørke-perioder' heroppe i den nordlige del af DK. Det er og bliver oftest de samme annoncer man støder på og når de stort set aldrig bliver opdateret eller fornyet, så er de ikke ret interessante i længden.

Jeg håber at vi kan flere trække danske tøser til, som feks. @Frække Ida som tidligere har kigget til Støvring en gang imellem... En seance med netop hende har jeg dog stadig til gode... 8-);-)

Det korte af det lange - håber på flere danske kvalitets babes der vil frekventerer og besøge Nordjylland på fast basis.

Thank you - over and out!

Jeg forventer at booke mig et dejligt sommerhus i Jylland om 2 måneder ca...så må vi se om der er nogen som TØR besøge mig :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 26 minutter siden:

Nej det nok for langt for lille mig der er fra Københavnstrup :-o

Åh hold da op, du skal leje et lækkert sommerhus i enten Blokhus eller Løkken :) vi mangler jer lækre piger her i det Nordjyske <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Frække Ida
StudineMILF skrev, for 5 timer siden:

Jeg forventer at booke mig et dejligt sommerhus i Jylland om 2 måneder ca...så må vi se om der er nogen som TØR besøge mig :-D 

D gør j!:-P J vil m @StudineMILF!!! :-o

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, den 26. maj 2016 at 01:44:

Frække Ida skrev, den 26. maj 2016 at 07:07:

D gør j!:-P J vil m @StudineMILF!!! :-o

Jeg vil osse med, er godt nok åndsvag dårlig i kassen, men i et sommerhus skal der grilles, det jeg god til, forholdsvis :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DETH skrev, for 19 minutter siden:

Jeg vil osse med, er godt nok åndsvag dårlig i kassen, men i et sommerhus skal der grilles, det jeg god til, forholdsvis :D 

Det blir så midtjylland har jeg tænkt mig for så jeg midt i hvor der er bedst og være :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 9 minutter siden:

Det blir så midtjylland har jeg tænkt mig for så jeg midt i hvor der er bedst og være :P

Fino, så skal jeg ikke gå så langt ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vanderbilt
StudineMILF skrev, for 3 timer siden:

Det vil jeg se frem til, Frøken Lækkermås... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Babsfan

Hvornår kommer du til midtjylland studineMILF? Og ca hvor i Jylland??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...