shinji 16 Skrevet 21. Maj, 2016 https://annoncelight.dk/showad/182326 Nogen der kan anbefale denne her lækre pige ? Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nimbush Skrevet 21. Maj, 2016 Brug lige søgefunktionen. Tænker du kan læse om alle de fede oplevelser folk har haft med Trine, i flere dage. hun er en perle uden sammenligning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 21. Maj, 2016 Lige mine ord. Hun er en stjerne, en ener i branchen, snyd ikke dig selv for en tur til månen og tilbage igen @Trinetease Er helt klart en kæmpe oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CPHstuderende 247 Skrevet 21. Maj, 2016 Jeg håber så meget på at fange @Trinetease i Middelfart på tirsdag. Vi er sjældent på samme kanter samtidig, men tirsdag er muligvis dagen. Har kun besøgt hende til spansk i Odense for flere år siden. Jeg skal bare prøve dansk med den skønhed! Og de bryster der. Uh!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske silvia 53 Skrevet 6. Juni, 2016 Ja helt bestemt. Hun er et besøg værd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Juni, 2016 Kan se at hun fremhæver Superfransk i annoncen. Mener tidligere at Trines superfansk var med gummi på spidsen?? Hvis det nu er normal superfransk, så er du Trine helt sikker på listen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 6. Juni, 2016 Lars Boca skrev, for 5 minutter siden: Kan se at hun fremhæver Superfransk i annoncen. Mener tidligere at Trines superfansk var med gummi på spidsen?? Jeg er sikker på det er den Københavnske version, med kondom på toppen -- det har ikke noget med superfransk at gøre... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Juni, 2016 Ratata skrev, for 12 minutter siden: Jeg er sikker på det er den Københavnske version, med kondom på toppen -- det har ikke noget med superfransk at gøre... hehe nej, det har det ikke. Men det kan jo være ændret :-))) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg