Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Jeg var hos Buddinge massage for nyligt for en olie massage. Jeg er en kvinde og det var om eftermiddagen så jeg forventede ikke andet end en massage selvom jeg havde læst et par anmeldelser om dem herinde fra.

Jeg fik ikke hendes navn men hun gav en rigtig god massage. Jeg begyndte at tænke mere og mere over hvad jeg havde læst om stedet mens hun massagerede mine ben og baller. Jeg blev helt vildt liderlige og spredte mine ben mere og mere som en hentydning til at jeg ville have at hun rørte ved min fisse. Hun gjorde ikke noget selvom hun må have lagt mærke til at jeg strittede vildt med fissen. Jeg forlod stedet helt våd i trusserne og desperat efter udløsning. Jeg kørte rundt  og prøvede at finde en stille vej hvor jeg kunne tilfredsstille mig selv men der var for mange biler. Jeg endte med at køre til McDonalds og gik straks ud til toilettet. Jeg var så liderlig at jeg eksploderede efter tredive sekunder. 

Redigeret af Tracey1979
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha , godt du kunne klare det selv så .

Næste gang du trænger til massage så besøg Baeng hos B&W bodycare  Collinsgade på Østerbro , så burde hun kunne hjælpe dig hvis du skulle få lyst til mere end massage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen
maximus skrev, 1 time siden:

Haha , godt du kunne klare det selv så .

Næste gang du trænger til massage så besøg Baeng hos B&W bodycare  Collinsgade på Østerbro , så burde hun kunne hjælpe dig hvis du skulle få lyst til mere end massage.

Eller skriv til mig :-) så hjælper jeg gerne til 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Beelzeb8b
anders Jensen skrev, for 4 timer siden:

Eller skriv til mig :-) så hjælper jeg gerne til 

Gi' en hånd (til Afrika) ......God stil, der er ikke så meget næste-kærlighed for tiden ......

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Tracey1979 sød beretning, sådan, tænder mig vildt at læse, ville gerne være en sommerfugl på vægen, du lyder dejlig. JP

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...