bakkely 233 Skrevet 27. Maj, 2016 (edited) Er der nogen der har været på besøg hos hende ??? prisen er godt nok høj for en halv time , men kunne jo være at hun var helt fantastisk. Link. https://annoncelight.dk/showad/207684 Redigeret 27. Maj, 2016 af QivitoQ Er der nogen der har været hos hende ?? -er ikke en fyldestgørende overskrift Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bakkely 233 Skrevet 31. Maj, 2016 Kan det virkelig være rigtigt at der ikke er nogen der har været inde hos hende ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 31. Maj, 2016 bakkely skrev, for 1 time siden: Kan det virkelig være rigtigt at der ikke er nogen der har været inde hos hende ??? Du har åbenbart ikke været der. Hvad med at sætte i gang - og så fortælle os andre om sagen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bakkely 233 Skrevet 31. Maj, 2016 jaaaa joooo det er selvfølgelig en mulighed , men tænkte bare at 1600 kr. som hun skrev det kostede for 1/2 time , var en noget hamper pris men hvis nogle havde prøvet hende og hun nu var helt fantastisk kunne jeg godt finde på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 1. Juni, 2016 bakkely skrev, for 9 timer siden: jaaaa joooo det er selvfølgelig en mulighed , men tænkte bare at 1600 kr. som hun skrev det kostede for 1/2 time , var en noget hamper pris men hvis nogle havde prøvet hende og hun nu var helt fantastisk kunne jeg godt finde på det. hvis hun tager 1600 for 30 min så bliver det ikke mig der tager til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 1. Juni, 2016 Hun er SLET ikke min type, og slet ikke til den pris (ikke at det ændre min preference for piger/look) Så, tror du selv skal op på hesten, men 1600.- for at møde hende der, nej tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bakkely 233 Skrevet 1. Juni, 2016 Ja kan godt se at der må jeg jo nok enten glemme hende eller også må jeg betale hvad det koster for at få stillet min nysgerrighed. Kan se hun har fjernet prisen på en halv time så måske det kniber med at få kunder til butikken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 121 Skrevet 1. Juni, 2016 Jeg har set flottere bryster end de der, hvis jeg skal være helt ærlig.............. :-/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sto 11 Skrevet 2. April, 2022 Nogen der har fået besøgt hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bred Smag 172 Skrevet 3. April, 2022 @Sto optimistisk! du har set at annoncen og tråden er 8 år gammel?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg