Hop til indhold

Recommended Posts

bakkely skrev, for 1 time siden:

Kan det virkelig være rigtigt at der ikke er nogen der har været inde hos hende ???

Du har åbenbart ikke været der. Hvad med at sætte i gang - og så fortælle os andre om sagen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

jaaaa joooo det er selvfølgelig en mulighed , men tænkte bare at 1600 kr. som hun skrev det kostede for 1/2 time , var en noget hamper pris :shock: men hvis nogle havde prøvet hende og hun nu var helt fantastisk kunne jeg godt finde på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen
bakkely skrev, for 9 timer siden:

jaaaa joooo det er selvfølgelig en mulighed , men tænkte bare at 1600 kr. som hun skrev det kostede for 1/2 time , var en noget hamper pris :shock: men hvis nogle havde prøvet hende og hun nu var helt fantastisk kunne jeg godt finde på det.

hvis hun tager 1600 for 30 min så bliver det ikke mig der tager til hende :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Hun er SLET ikke min type, og slet ikke til den pris (ikke at det ændre min preference for piger/look)

Så, tror du selv skal op på hesten, men 1600.- for at møde hende der, nej tak ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja kan godt se at der må jeg jo nok enten glemme hende eller også må jeg betale hvad det koster for at få stillet min nysgerrighed.

Kan se hun har fjernet prisen på en halv time :-D  så måske det kniber med at få kunder til butikken.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...