Braum 10 Skrevet 29. Maj, 2016 Har luret rundt i dette forum i noget tid efterhånden, og vil høre om i har nogle forslag til en gp når man er en smågenert fyr, der ikke er 'ny i faget' JEg har kigget noget på Dinag og Thilde, som er anbefalet i en lign. tråd. (https://www.eroguide.dk/forum/topic/28821-gp-til-genert-fyr/), men de holder til i bording, og jeg ville gerne det ikke var meget mere end 30 min. kørsel fra Århus. Med fordel en dansk pige, men ikke noget krav, slank eller almindelig bygget. Må gerne have former, bare ikke alt for frodig. Gerne en der holdernogenlunde fast eller jævnligt til i det østjyske, så der er mulighed for gentagne besøg uden, da jeg på det her punkt ikke synes forandring fryder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Calif65 14 Skrevet 29. Maj, 2016 (edited) Har hellere ikke haft mit (købe sex) debut endnu, men kan sige at DinaG kan træffes i Hadsten af og til... (Hun var der den 25/5 sidst). Så prøve at holde øje med hendes annoncer eller måske kan du skrive til hende for at høre om hvornår hun skal være der igen. DinaG i Hadsten Redigeret 29. Maj, 2016 af Calif65 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 29. Maj, 2016 Calif65 skrev, for 21 minutter siden: Har hellere ikke haft mit (købe sex) debut endnu, men kan sige at DinaG kan træffes i Hadsten af og til... (Hun var der den 25/5 sidst). Så prøve at holde øje med hendes annoncer eller måske kan du skrive til hende for at høre om hvornår hun skal være der igen. DinaG i Hadsten Jeg har prøvet at skrive til DinaG på på SMS og her på siden, ville gerne have haft lavet en aftale med hende i Støvring i morgen, intet svar fra hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 1. Juni, 2016 Frække ida kan være et bud. Hun er i Randers 1 gang om ugen. Ellers Judith når hun kommer til Randers eller Århus i næste uge. De 2 har givet mig de fedeste oplevelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Braum 10 Skrevet 1. Juni, 2016 Tak for tippene, hælder en del til at det skal være en dansk pige, så Ida ser spændende ud. Havde set enkelte opslag hvor Dina var i hadsten, men det ser ud til at være relativt sjældent, og hvis det også er småsvært at få kontakt, passer det skidt med at det helst skal være muligt med gentagelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 1. Juni, 2016 Er selv ret ny, og har besøgt DinaG i Hadsten. Hun er super sød - også hvis man er lidt nærvøs. Og hun er virkelig en dejlig pige - hun anbefales varmt herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv Skrevet 24. Juni, 2016 Prøv at tjekke op på Sukkerpigerne.com i Vejle. Sødt pænt sted med danske piger. Med vagtplan så du kan planlægge dit besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg