Denmand 244 Skrevet 29. Maj, 2016 Nogen der har fået hul igennem til hende her og som kan berette om hun er OK? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyn67 58 Skrevet 31. Maj, 2016 Jeg har primært lagt mærke til hende, fordi hun har besøgt min profil otte (8!!) gange de sidste to dage. Og jeg er altså fra Fyn og hun fra Kbh., så lidt underligt. Jeg tænker umiddelbart fake, men nu skal man jo passe på ikke at dømme nogen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Juni, 2016 ja har skrevet med hende men ikke mødt hende lyder som en pro men ser godt ud har mødt flere på siden i øvrigt som ikke er proer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikkeprinsen 82 Skrevet 1. Juni, 2016 Hun er da køn, og har været på min profil 13 gange des seneste 3-4 dage! og jeg er i det jyske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 1. Juni, 2016 Tror hun er PROFF, hun har også været på min profil, MANGE gange nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 1. Juni, 2016 Denmand skrev, for 19 minutter siden: Profilen er nedlagt Ikke hos mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Juni, 2016 nej hun er der stadig https://sugardaters.dk/show?alias=Jussara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Juni, 2016 hun har været derinde i flere omgange kan fås for ca 3 for en times tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Juni, 2016 prøver at skrive igen måske kan jeg give en anmeldelse i morgen ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Juni, 2016 starter med 4000 men måske tror hun det er en hel aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Juni, 2016 lol så blev jeg blokeret hun er til hele aftener tænker jeg og det er så det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CykkelMyg 43 Skrevet 18. Juli, 2016 (edited) Hej Nogen der har gennemført en aftale med hende? Er det hende på billederne? Hun er engelsktalende, ser det ud til. Og hendes rate er 4 ud af 5, så måske er god date... 5000 dkr for 4-5 timer, skriver hun Redigeret 18. Juli, 2016 af CykkelMyg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 121 Skrevet 22. Juli, 2016 Hej Det samme her - mange besøg på min profil. Har faktisk lige skrevet til hende efterfølgende - og det fortryder jeg klart efter at ha læst denne tråd.. Der er ikke den slags oplevelser jeg er ude efter fornemmer jeg. Så kan man jo lære, at kigge her - INDEN man skriver.. God weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg