Hop til indhold
sexlife

Storbarmet sød latina

Recommended Posts

Hej

Så skulle hun da lige prøves:

http://www.fair-girls.com/profile/10557

Har haft et øje til hende i lang tid, men da har hun været i bl.a. Hamburg. Ok, det er hende på billederne, selv om hun muligvis nok er photoshoppet lidt samt taget et par kilo på. Jeg kan bedst lide kvinder, som har ekstra kilo, så for mig er det kun fint. Hun er muligvis højere end de 170 cm som er opgivet.

Hun startede med at fortælle om at hun er fra Brasilien og hendes priser, som var i den høje ende. Jeg sagde, at jeg normalt betalte 50 euro, og det var så helt fint. Jeg var renvasket på forhånd (hun spurgte til dette) og jeg kunne jo så spørge hende om det samme, hvilket fik hende til at vaske sig igen.

For de 50 euro fik jeg god tid og fransk natur i en klassisk 69'er, så red hun mig lidt og opfordrede mig imens til at sutte på hende brystvorter og afslutning med doggy. Dejlig stor røv! Brysterne er ikke hjulpet, de er meget store, men velformede og dejlige at røre ved!

Hun er sød og servicemindet. Godt BJ, dog ikke med kraftigt sug, men blidt, som næsten fik mig til at komme før tid, så jeg måtte stoppe hende. 

Alt i alt fuldt godkendt. Regner ikke med at komme igen i denne omgang, da jeg senere på ugen skal besøge Yvette igen!

Vh

Del dette indlæg

Link til indlæg
lassebj87 skrev, for 2 timer siden:

Tak for anmeldelsen. Hvordan var hendes intimbabering?

Hun var glat, fin kusse i øvrigt ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
sexlife skrev, den 30/5/2016 at 01:34:

Hej

Så skulle hun da lige prøves:

http://www.fair-girls.com/profile/10557

Har haft et øje til hende i lang tid, men da har hun været i bl.a. Hamburg. Ok, det er hende på billederne, selv om hun muligvis nok er photoshoppet lidt samt taget et par kilo på. Jeg kan bedst lide kvinder, som har ekstra kilo, så for mig er det kun fint. Hun er muligvis højere end de 170 cm som er opgivet.

Hun startede med at fortælle om at hun er fra Brasilien og hendes priser, som var i den høje ende. Jeg sagde, at jeg normalt betalte 50 euro, og det var så helt fint. Jeg var renvasket på forhånd (hun spurgte til dette) og jeg kunne jo så spørge hende om det samme, hvilket fik hende til at vaske sig igen.

For de 50 euro fik jeg god tid og fransk natur i en klassisk 69'er, så red hun mig lidt og opfordrede mig imens til at sutte på hende brystvorter og afslutning med doggy. Dejlig stor røv! Brysterne er ikke hjulpet, de er meget store, men velformede og dejlige at røre ved!

Hun er sød og servicemindet. Godt BJ, dog ikke med kraftigt sug, men blidt, som næsten fik mig til at komme før tid, så jeg måtte stoppe hende. 

Alt i alt fuldt godkendt. Regner ikke med at komme igen i denne omgang, da jeg senere på ugen skal besøge Yvette igen!

Vh

Yvette.....Ja hun er sgu for dejlig :-)

Hvordan er hun skåret ift Yvette?.....Jeg tænker især på røven men også bryster og figur...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Yvette.....Ja hun er sgu for dejlig :-)

Hvordan er hun skåret ift Yvette?.....Jeg tænker især på røven men også bryster og figur...

Jeg synes Yvette er bedre skåret på alle punkter. Røven er mere velformet, brysterne flottere og Yvette har mere talje. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sexlife skrev, 1 time siden:

Jeg synes Yvette er bedre skåret på alle punkter. Røven er mere velformet, brysterne flottere og Yvette har mere talje. 

Takker :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fecking skrev, for 4 timer siden:

Hende Yvette ser fin ud, og måske det bare er mig der er blind, men hvor i landet holder hun til?

Kbh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...