Gæst Skrevet 2. Juni, 2016 En smuk kvinde som virkelig kan kysse og sutte pik. Det var det eneste vi gjorde, men det var så skønt og pirrende Andre som har gode erfaringer med hende? Skal helt sikket besøge hende igen:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DR1 3 Skrevet 2. Juni, 2016 savage skrev, for 38 minutter siden: En smuk kvinde som virkelig kan kysse og sutte pik. Det var det eneste vi gjorde, men det var så skønt og pirrende Andre som har gode erfaringer med hende? Skal helt sikket besøge hende igen:) Link ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 199 Skrevet 2. Juni, 2016 DR1 skrev, for 32 minutter siden: Link ? For en times tid siden var hun online, jeg skrev til "hende", nu er hun væk - eller har blokeret mig. Min besked var kort, men på ingen måde krænkende eller provokerende. Så jeg kan ikke hjælpe med et link men søg på "milf kbh" eller bare "milf", jeg tror hun stod til at være 53 år. Held og Lykke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 6. Juni, 2016 DR1 skrev, den 6/2/2016 at 23:20: Link ? https://sugardaters.dk/show?alias=Milf+kbh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Troels Olivero 1 Skrevet 14. Januar, 2017 Måske du skuffede i sengen, eller noget tilsvarende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 15. Januar, 2017 (edited) Damm, første gang min penis, har været en hæmsko for mig " DU HAR EN GOD LILLE P.. CA. 12-16 CM og FORSTÅ DET NU ER IKKE TIL EN STOR PIK !!! " Fra hendes profil tekst Redigeret 15. Januar, 2017 af TboneDK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 15. Januar, 2017 TboneDK skrev, for 3 timer siden: Damm, første gang min penis, har været en hæmsko for mig " DU HAR EN GOD LILLE P.. CA. 12-16 CM og FORSTÅ DET NU ER IKKE TIL EN STOR PIK !!! " Fra hendes profil tekst Haha... Tænkte nøjagtigt det samme da jeg læste profilen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg