Gæst Skrevet 3. Juni, 2016 https://sugardaters.dk/show?alias=Bambie nogle erfaringer med hende , får måske en aftale p´å søndag ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Red25 44 Skrevet 26. Juni, 2016 fik du en aftale i hus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juni, 2016 nej fik du , hun har blokeret mig nu tror vi er private bekendsskaber lidt langt ude og hun ved det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 29. Juni, 2016 psv skrev, den 26. juni 2016 at 15:07: nej fik du , hun har blokeret mig nu tror vi er private bekendsskaber lidt langt ude og hun ved det Havde du ikke fået hendes telefonnummer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Juni, 2016 nej ) har du lavet aftale med hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Juni, 2016 ok spændende , hvad har i kunnet aftale ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 30. Juni, 2016 psv skrev, for 16 timer siden: ok spændende , hvad har i kunnet aftale ? vi mødtes, sød pige, så tror ikke i er i familie;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 1. Juli, 2016 Hun er en ung sød pige, ret lækker, hun var lidt forsinket, prisen var ok:-)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkelxxxkbh 28 Skrevet 8. August, 2016 Top lækker og sød, meget ung, men seriøs. Som alle andre unge piger kan aftalerne klippe lidt, men jeg hentede hende en sen aftalen/nat og have en fantastisk oplevelse... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cokken 64 Skrevet 9. August, 2016 lyder spændende , hvad var prisen og hvilken sex/prevention osv havde i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg