Hop til indhold
Guest hjorten

søger god midel til hård massage i nærheden af vanløse

Recommended Posts

Guest hjorten

som tittel siger søger god midel til hård olie massage..til mine øme muskler, omkring vanløse... eller tæt må metro station...

nogle anbefalinger ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
hjorten skrev, for 2 timer siden:

som tittel siger søger god midel til hård olie massage..til mine øme muskler, omkring vanløse... eller tæt må metro station...

nogle anbefalinger ?

Tag Bus 9A mod Glostrup Station og stå af ved Rødovre Centret, (tager ca. 15 minutter), og gå op på 1. sal, ved posthuset, og besøg Sarathip. Du kommer næppe til at fortryde :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hjorten
Orgasmereformen skrev, for 18 timer siden:

Tag Bus 9A mod Glostrup Station og stå af ved Rødovre Centret, (tager ca. 15 minutter), og gå op på 1. sal, ved posthuset, og besøg Sarathip. Du kommer næppe til at fortryde :-) 

ok hvem skal man spørge efter der , for har prøvet indehveren , og syntes bare det var let trykken , selv om jeg havde gjort hende klart at det godt måtte være lidt hårdt.. :-) 

andre forslag ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
hjorten skrev, for 8 timer siden:

ok hvem skal man spørge efter der , for har prøvet indehveren , og syntes bare det var let trykken , selv om jeg havde gjort hende klart at det godt måtte være lidt hårdt.. :-) 

andre forslag ?

Sidste efterår blev jeg masseret der af en benhård thailandsk kvinde, som hed Ni. Ved ikke om hun stadig er der, men jeg var nærmest ved at skrige af smerte flere gange :-) Hun var bogstaveligt talt hamrende god! 

Personligt er jeg godt tilfreds med Sarathip selv, men måske er jeg bare ikke så hårdt ramt af infiltrationer :-) 

Nu er jeg udmærket klar over, at Hovedvejen i Glostrup ikke ligger i nærheden af Vanløse Metro. men Moni, (hvis det staves rigtigt!), hos Dina Massage kunne være en mulighed. Hun er sød og meget kompetent :-) 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aoy (indehaveren) hos Dina Klinik Massage, Hovedvejen 104 i Glostrup, er min favorit massør. Hun har tidligere arbejdet hos Sarathip i Rødovre centret.

Man kan komme ind ad bagindgangen fra parkeringspladsen bag hovedvejen.

Det koster 300 kr. for en time, så pris/kvalitet er absolut i orden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...