nielsp 35 Skrevet 6. Juni, 2016 Jeg hørte forleden, at den skønne Cream kommer til Aarhus her i juni - i Mali, tidl. Chaba. Er der nogen, der kender noget til det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 6. Juni, 2016 smid lige tråden over i thai Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mirko 35 Skrevet 12. Juni, 2016 Ja hun kommer på mandag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smitty 2 Skrevet 14. Juni, 2016 Cream er tilbage og ser gudeskøn ud Jeg var forbi og fik et dejlig kram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
En erfaren nybegynder 115 Skrevet 14. Juni, 2016 Lyder dejligt...skal til Århus torsdag, så håber at jeg kan få en tid. jeg har haft fornøjelsen nogle gange i forbindelse med besøg i Århus. Altid god og dejlig behandling. Uden det på nogen måde skal misforståes, da vi jo alle har forskellige preferencer, så forkom det mig de sidste par gange at Cream har lagt et par kilo på. Min favorit Cream er fra mine første besøg for måske nogle år siden, husker ikke nøjagtigt. traf sidst Cream for ca. 6 måneder siden. Da du lige har været fordi, kan du måske sige noget om hun er lige så trimmet igen som tidligere. Og som skrevet er det blot en personlig preference. Jeg er altid blet godt behandlet og har ikke andet end godt at sige om mine oplevelser der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nielsp 35 Skrevet 14. Juni, 2016 Hej erfarne nybegynder Jeg tror nærmere, hun har tabt sig - og kan ikke sige andet, end at de kilo, hun har, ikke kan sidde mere perfekt! Intet overflødigt eller for meget efter min mening. Og jeg har selv mærket efter! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
En erfaren nybegynder 115 Skrevet 15. Juni, 2016 Tak niels p..... Jeg booker en aftale i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nielsp 35 Skrevet 15. Juni, 2016 god ide - og fornuftigt. Jeg hører, at hun har travlt fra dag 1 - forståeligt nok! God fornøjelse - garanteret! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg