Hop til indhold
SmartFart

Debut hos massør med ekstra - Randers.

Recommended Posts

Jeg havde læst en del herind før jeg besluttede mig for hvor min debut hos en Thai skulle være, derfor vel også kun rimeligt at give noget igen.

Jeg har længe haft en fantasi om at være sammen med en Thai/asiat, så læste i flere dage på dette forum og besluttet mig for nemheds skyld at det skulle være i Randers og at et af de nyeste steder lød tillokkende.

Bankede på døren til Wadee i Vestergade og gik ind. Måske en rookie fejl bare at gå ind, for man ender direkte i massage området hvor der stod to massage brikse af den rigtige slags - heldigvis var de begge tomme. På min venstre side var der en dør der var lukket til hvorfra jeg kunne høre en Thai kvinde tale i telefon på eget sprog.

Lidt forlegen og som nybegynder står jeg stille og venter.  4-5 minutter går og da små host og andre udtryk for at gøre opmærksom på at jeg er tilstede ikke ændre på tonen i samtalen vælger jeg skuffet at gå ud af døren igen.

PIS – ØV – Så blev det ikke i dag. Var dog så meget oppe at køre på ideen at jeg skulle være sammen med en Thai, at en hurtig beslutning blev taget og gik mod Søren Møllers Gade.

Vel ankommet til min nye destination og klogere allerede, vælger jeg at ringe på ringklokken der er uden for døren og blive udenfor. 2 sekunder efter hvad jeg syntes lyder som en klokke der er høj nok til at gøre alle i Randers opmærksom på at jeg er på vej ind til en fræk ”aftale” står en lidt oppe i årene Thai i døren og siger ”hej, kom” Jeg kommer ind i et for lokale og hun peger på en dør og siger ”der”. Mit sparsomme kendskab til Thai går jeg ud fra at jeg skal gå derind.
Hun fulgte efter mig og forklare mig jeg skal tage tøjet af. Mens jeg gør det går hun og et eller andet mens jeg afklæder mig, håber jeg lidt at hun sender en yngre model ind end hende selv. Hun var ikke tynd ej heller fed og vel i midt/slutningen af 40érne. Det er dog samme ”model” der kommer tilbage da jeg har fået lagt mig på briksen som egentlig mere er en 50cm hævet over jorden seng, stadig med underbukser på da jeg åbenbart stadig er lidt flov.

Massagen som hun begynder med på min ryg er der bestemt ikke noget at skrive hjem om. Ikke dårlig, men nok mere rart og total uden effekt. Da hun 2. Gang har strejfet mine underbukser med olie fyldte hænder tager jeg mig sammen til at spørge ”do you want me to take them off” hun svare stille ”Ja det ville være dejligt” Da der nu er frit udsyn, skal jeg love for der var mere en antydninger til man her kunne få mere, flere ikke tilfældige strejf fulgte nu.
Ca. 15 minutter efter får jeg bud på at ”Vend dig” og lidt tilfældig overkroppe starter, mens hun placere mine hænder på hende lår – Det var da ualmindelig lækker hud tænker jeg mens der bliver mere og mere kontakt med MiniMe. 10 minutter går og lidt mere synligt begejstret spørge hun om jeg vil have cocktail, jeg spørger til prisen og hun svare med massage og samleje og det hele 1000. Jeg takker ja tak og hun rejser sig og går. Hun er hurtig tilbage, nu som gud skabte hende og med en kondompakke i hånden. Begynder nu meget konkret at massager min pik og gør mig helt stiv, putter kondom på og sætter sig ned over mig. Yes – jeg er i gang med at kneppe en asiat tænker jeg og nyder det, det samme må siges om hende. Der kommer velfornøjet støn fra hende og er ret så sikker på at hun da hun kom, kom i en sprøjteorgasme – meget meget fugtig blev der under alle omstændigheder. Hun ligger sig ned over mig og spørger ”Er du kommet” Det var jeg ikke og så hopper hun af mig og sige ”kom” og stille sig på alle fire. Det ved jeg godt hvad betyder på alle sprog, så springer bag ved hende og giver gas. Lidt antiklimax når hun et par gange at spørge mig igen om jeg var kommet, hvilket jeg ikke var. 3. Gang hun spørger trækker jeg mig ud og siger at jeg tror ikke jeg kan komme i dag (sådan kan jeg godt have det nogle gange) ”Hvorfor ikke” spørge hun næsten lidt skuffende hvortil jeg svare ”Det ved jeg ikke” Hun siger læg dig og trækker kondomet af mig, finder noget olie og giver mig et fantastisk håndjob. Da hun godt kan se jeg kan lide og det virker siger hun med et næsten flabet smil ”Tror du, du kan komme” Åh joh det tror jeg godt og 15sekunder er der naturlig springvand. Hun smiler tørre mig med vådservietter og spørger til om jeg vil have Cola. Takker ja og mens hun henter får jeg tøjet på.
Et par tår senere sige jeg tak og hun følger mig ud og med et klap på min røv siger hun ”Tak for i dag”

Man kan nok læse af min måske alt alt for lange anmeldelse hvad jeg giver af karakter til de forskellige ting. Tror ikke jeg kommer igen, skulle kun være fordi det var dejligt nemt. Havde måske håbet på en noget yngre model (kom gerne med fif om hvor min tur nummer 2 så skal være) og bare 10% bedre massage.

Håber mine ord kan bruges af specielt nye på mærket og ja også ”gamle” i ”gamet”.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...