Hop til indhold

Recommended Posts

AlfaN skrev, for 45 minutter siden:

Er hun på billederne?

Nej desværre....hun ansigt er ret almindeligt, men hun har en rigtig lækker krop...Meget naturlig...B-size tits..stram lille pakke

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 2 timer siden:

Nogen der har kendskab til ovenstående?

Hej AlfaN, ( med risiko for at gentage mig selv ;-)det er min erfaring, at hvis man et par gange eller lidt mere, kommer samme sted, rimeligt ny-vasket og ædru, er de ting du efter spørger muligt de fleste steder de tilbyder extra. Men som altid, alt andet lige i thaiverden, handler det om sympati;-)

Det at du spørger på den måde, gør at jeg formoder du mener, steder der ikke reklamere med ydelsen:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
stener skrev, for 9 timer siden:

Hej AlfaN, ( med risiko for at gentage mig selv ;-)det er min erfaring, at hvis man et par gange eller lidt mere, kommer samme sted, rimeligt ny-vasket og ædru, er de ting du efter spørger muligt de fleste steder de tilbyder extra. Men som altid, alt andet lige i thaiverden, handler det om sympati;-)

Det at du spørger på den måde, gør at jeg formoder du mener, steder der ikke reklamere med ydelsen:-)

Nej ik nødvendigvis derfor. Syntes bare ik jeg var stødt på steder de tilbød det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 2 minutter siden:

Google kinesisk pige i Rødovre

der skulle det være på menuen for en plovmand :shock:

 

Been there :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men Thai ja....

hvis kemien er der og hvis man har kommet der mange gange så er alt muligt

der skulle vidst være flere tråde om dette emne her på siden

det er bare at prøve de steder, vil ikke nævne stederne, da det igen er et spørgsmål om kemien

men good luck min ven ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Beelzeb8b skrev, for 11 timer siden:

- er hun ikke anmeldt som Rose?

 

Jo!

Der står også Rose som overskrift i den annonce, som der linkes til ovenfor.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Akus

Kan kun tilslutte mig anmeldelsen af Joy hun er superlækker, og meget ydende.. Der er kommet en ny pige på stedet er der nogen der har prøvet hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...