ankersen 2 Skrevet 12. Juni, 2016 Hej. Er der nogle herinde, som kan anbefale nogle piger i trekantsområdet. Kolding, Frede, Vejle og deromkring? Helst normal af bygning og alder er lige meget. Send gerne link hvis i har nogle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 12. Juni, 2016 Der er jo Kolding stjernepigerne og sukkerpigerne i Vejle. Og nogen gange på motel i Middelfart. Men er nok ikke den bedste til at anbefale piger da jeg har mest erfaring i mænd 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ankersen 2 Skrevet 12. Juni, 2016 Okay tak. Mest erfaring i mænd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 12. Juni, 2016 Ja, jeg er jo ikke sammen med Pigerne 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 12. Juni, 2016 Er du alternativt begavet, mester? Fik du ikke i din anden tråd at vide, hvor du skulle placere dine efterlysninger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ankersen 2 Skrevet 12. Juni, 2016 TrineMuz skrev, for 19 minutter siden: Ja, jeg er jo ikke sammen med Pigerne Synes vi skulle finde ud af noget så 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren Brun Skrevet 12. Juni, 2016 Onslow skrev, for 42 minutter siden: Er du alternativt begavet, mester? Fik du ikke i din anden tråd at vide, hvor du skulle placere dine efterlysninger? Rolig nu, det er ikke altid let at læse indenad og forstå det skrevne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Observator 292 Skrevet 13. Juni, 2016 Stop galden og tryk indrapporter indlæg hvis noget ligger forkert og således får vi alle en dejlig dag 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 14. Juni, 2016 Observator skrev, for 11 timer siden: Stop galden og tryk indrapporter indlæg hvis noget ligger forkert og således får vi alle en dejlig dag Er der i dit univers slet ingen grænser for, hvor ignorant og ligeglad med din arbejdsindsats en bruger må være? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Observator 292 Skrevet 15. Juni, 2016 Onslow skrev, for 23 timer siden: Er der i dit univers slet ingen grænser for, hvor ignorant og ligeglad med din arbejdsindsats en bruger må være? Jo det er der. Og jeg skal skam nok tage affære når den grænse er nået .. hvilket også gælder dig. Jeg bad dig høfligt om ikke at afspore tråden og alligevel fortsætter du. Så stop nu.. medmindre du har noget at tilføje vedrørende piger i trekantsområdet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fræk Leg Skrevet 16. Juni, 2016 (edited) Jeg hopper med på TrineMuz anbefalinger. Har hørt meget godt om de 2 steder. Håber du finder det du leder efter. Redigeret 16. Juni, 2016 af Fræk Leg Stavefejl :-o Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg