Searcher 23 Skrevet 12. Juni, 2016 Som hun skriver. Hun forstår at sælge sig selv så man blir forført, men har nogen besøgt hende? https://annoncelight.dk/showad/188426 Searcher Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 713 Skrevet 12. Juni, 2016 Har besøgt hende. Hun virker ganske ægte og GFE'agtig. Derudover husker jeg ikke meget fra mit besøg hos hende - det er længe siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Searcher 23 Skrevet 13. Juni, 2016 Hæhæ, måske meget sigende at du ikke husker besøget. Men tak for svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Antoniobad 0 Skrevet 19. September, 2016 Har været hos hende, hun er super og ægte liderlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Albert7 465 Skrevet 9. December, 2016 Har været hos hende flere gange, da hun var i Ahornsgade... men også nu på roskildevej. Jeg tror ikke jeg kommer mere, hun er for svingende, men har helt sikkert leveret varen og mere til en del gange. hun er med på alt og det er jo superfrækt i situationen. stedet på roskildevej er fint, diskret og gode muligheder for bad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 243 Skrevet 15. December, 2016 Har været hos hende i Ahornsgade for 2-3 år siden. Pæn moden dame, flot figur, måske med lidt Grønlandske træk i ansigtet. Hun var sød og leverede varen og var ganske fræk hun virkede til at kunne lide det. Kunne godt komme hos hende igen, hvis vejen skulle falde forbi... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg