Hop til indhold

Recommended Posts

Havde arbejdet for meget i haven, så jeg trængte til en opblødning af nakke- og rygmusklerne. Jeg ankom til stedet  hen under aften og blev mødt af Meenah. Hun er ikke en skønhed i min optik, men jeg kom jo for massagen.

Meenah tilbød en "special massage" uden at definere dette nærmere, jeg tog imod, betalte og lagde mig på massagelejet. Meenah masserede mig på lige den rigtige måde og fandt en masse myoser, der blev bearbejdet, dejligt. Undervejs blev der meget bevidst strejfet længere nede. Jeg blev vendt (som en anden grillkylling) og forsiden fik også en gang (rent velvære). Også her blev der bevidst strejfet og da minitimeren rørte på sig, blev han taget under kærlig behandling. Det var så det "special" ved massagen. Jeg fik et overklasse HJ og sendte tilslut en ladning ud over min omfangsrige mave. Jeg blev vasket og tørret, hvorpå jeg blev bedt om at sætte mig op og så fik nakken en tur igen. Jo det var rigtig wellness.

Meenah opfordrede mig til at komme igen for some lovemaking (hun påstod."You make me horny"), men det er ikke mit ønske. Hun er ikke en kvinde, der tænder mig på den måde. Hun masserede mig på den rigtige måde og fik fremprovokeret en rejsning, men sex kommer ikke på tale.

Gentagelse? måske.

Venligst OT

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hypokonder skrev, for 20 timer siden:

Har de stadig kitler på som på billederne?  

Meenah havde ikke kittel på, havde været lidt mere kinky måske?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...