Hop til indhold

Recommended Posts

http://sexyclub.dk/girls/andrea/index.php

Besøgte Andrea i sidste uge. 

Det er hende på billederne, der er skjult et par tatoveringer som hun har på kroppen. Brysterne er ægte, bløde og store, beskrevet som F, hvilket ikke er en overdrivelse. Sødt ansigt og velformuleret sprog gav en rigtig god stemning fra første øjeblik. Hun kysser, uden tunge desværre, men er meget klar og tydelig omkring dette så der var klare linjer fra starten af. Hvilket jeg synes er med til at skabe en afslappet stemning. Alderen passer ganske fint. Missen var pikant barberet, kort sort hår, som dog var langt nok til at være blødt, med skarpt aftegnet kanter til den lyse hud. Lækkert efter min opfattelse.

Hun nævnte at hun var studerende og havde rødder i ex-Jugoslavien. 

Desværre var det allerede blevet sidst på måneden så jeg havde kun til en omgang dansk, men vil bestemt vende tilbage når økonomien tillader dette.

Redigeret af Hr Lille Niels
Tilføjelse til tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, for 20 timer siden:

Det er hende på billederne, der er skjult et par tatoveringer som hun har på kroppen. Brysterne er ægte, bløde og store, beskrevet som F, hvilket ikke er en overdrivelse. Sødt ansigt og velformuleret sprog gav en rigtig god stemning fra første øjeblik. Hun kysser, uden tunge desværre, men er meget klar og tydelig omkring dette så der var klare linjer fra starten af. Hvilket jeg synes er med til at skabe en afslappet stemning. Alderen passer ganske fint. Missen var pikant barberet, kort sort hår, som dog var langt nok til at være blødt, med skarpt aftegnet kanter til den lyse hud. Lækkert efter min opfattelse.

Desværre var det allerede blevet sidst på måneden så jeg havde kun til en omgang dansk, men vil bestemt vende tilbage når økonomien tillader dette.

Har vi fået en ny pige med kussehår? - Lækkert. 

Hvordan er kussen barberet? - som en trekant? - Og hvad er hårlængden?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad mig se om jeg kan uddybe min oplevelse.

- Ja, der var hår på missen. En fint aftegnet trekant på venusbjerget. Hårlængde, tja et par cm, langt nok til ikke at kradse. Det så trimmet ud.

- Indlevelse, den var over middel, men ikke enestående. Som nævnt hun kysser uden tunge og det virke reelt nok. Hun undveg bestemt ikke. Og ja, jeg synes at hun var køn. 

Redigeret af Hr Lille Niels
Rettelse af stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, den 15. jun. 2016 at 17:58:

Lyder godt. Men har du også besøgt hende der Anna? Hun ser ud til ha nogle gode former.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AndreaMC

Tak for den søde anmeldelse, Niels! Kan godt se det ikke var "enestående", men at du gik derfra tilfreds (selvom jeg er super debuterende) giver et thumbs up i min bog alligevel, så det er rart at læse - også det at vide hvad man kan gøre bedre og se om man kan forene sig med det ;-) så endnu engang tak for den tid du lagde i at skrive herinde og rigtig, rigtig god sommer! 

Knus Andrea 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Andreasexyclub skrev, den 6/7/2016 at 15:36:

Tak for den søde anmeldelse, Niels! Kan godt se det ikke var "enestående", men at du gik derfra tilfreds (selvom jeg er super debuterende) giver et thumbs up i min bog alligevel, så det er rart at læse - også det at vide hvad man kan gøre bedre og se om man kan forene sig med det ;-) så endnu engang tak for den tid du lagde i at skrive herinde og rigtig, rigtig god sommer! 

Knus Andrea 

Tommel op!
Dejligt du ikke går i forsvarsposition - men nu er "kritikken" da også til at overse. ;-)

Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne nu også tænke mig et besøg, og troede egentligt at når der reklameres med Kæreste oplevelser og GFE og kys at det indebar kys med tungen.

Nå Anyways hun ser sød ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen
Chuck skrev, for 6 minutter siden:

Jeg kunne nu også tænke mig et besøg, og troede egentligt at når der reklameres med Kæreste oplevelser og GFE og kys at det indebar kys med tungen.

Sådan plejer det også at være - så det er fint det er specifikt beskrevet at det ikke er :) og ja hun se da dejlig ud :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt Andrea. Hun er høj og lidt "stor" i det, måske noget mere end billederne viser. Figuren er heldigvis også timeglas formet i virkeligheden. Jeg syntes hun er sød, køn og dejlig, og så har hun de lækreste store tunge ægte babser. Klare anbefalinger herfra ☺ 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AndreaMC
Chuck skrev, den 14 July 2016 at 13:47:

Jeg er ked af hvis der har været nogen misforståelse, men det er vel også ret subjektivt, jeg ville personligt selv mene der så ville stå direkte "tungekys", men det måske bare mig. :-) jeg gør mig dog umage med at fortælle alle mine gæster det fra start af, for der er ingen grund til at påbegynde en session hvis det absolut er et must for den pågældende gæst, så vedkommende har mulighed for at vælge et bedre match i en anden pige og der er jo mange søde piger derude ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AndreaMC
Jimbo skrev, den 14 July 2016 at 14:13:

Så fik jeg også besøgt Andrea. Hun er høj og lidt "stor" i det, måske noget mere end billederne viser. Figuren er heldigvis også timeglas formet i virkeligheden. Jeg syntes hun er sød, køn og dejlig, og så har hun de lækreste store tunge ægte babser. Klare anbefalinger herfra ☺ 

Taaaak Jimbo! Med den anmeldelse kan jeg heller ikke tro at jeg ikke andet end nød at have besøg af dig ;-) Men gisp! Stor? Det må være hælene for er nu kun 168 og vejer 64kg. Må nok skrue lidt ned på kagerne på bordellet haha :-D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Andreasexyclub skrev, for 4 timer siden:

Jeg er ked af hvis der har været nogen misforståelse, men det er vel også ret subjektivt, jeg ville personligt selv mene der så ville stå direkte "tungekys", men det måske bare mig. :-) jeg gør mig dog umage med at fortælle alle mine gæster det fra start af, for der er ingen grund til at påbegynde en session hvis det absolut er et must for den pågældende gæst, så vedkommende har mulighed for at vælge et bedre match i en anden pige og der er jo mange søde piger derude ;-) 

Der var ingen misforståelse, din kommunikation omkring kys var klar og tydelig.

Respekt for dit valg og din kommunikation omkring dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Andreasexyclub skrev, den 18/7/2016 at 18:32:

Taaaak Jimbo! Med den anmeldelse kan jeg heller ikke tro at jeg ikke andet end nød at have besøg af dig ;-) Men gisp! Stor? Det må være hælene for er nu kun 168 og vejer 64kg. Må nok skrue lidt ned på kagerne på bordellet haha :-D 

Efter et rigtigt godt besøg hos Andrea i går eftermiddags, må jeg lige kommentere her.
Andrea er en dejlig lille sag (og jeg er bestemt ikke særligt høj). Det eneste jeg fandt stort hos Andrea var hendes fantastiske bryster, hendes overvælende nærvær og indlevelse samt hendes humør. Men hvis man mener at sex skal være som at vælte med en cykel - eller hvis man synes at bryster skal pege ligeud i luften og sige spooooing, når man rører ved dem så er det helt sikkert ikke Andrea, man skal besøge. Andrea er hverken en senet marathonløber eller en gummimodificeret brystbombe. Hun er til gengæld helt ægte ... og det er dæleme både hvad angår krop og sind.
Jeg er ikke erfaren med glædespiger, men Andrea er noget helt specielt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AndreaMC
comsec skrev, for 22 timer siden:

Efter et rigtigt godt besøg hos Andrea i går eftermiddags, må jeg lige kommentere her.
Andrea er en dejlig lille sag (og jeg er bestemt ikke særligt høj). Det eneste jeg fandt stort hos Andrea var hendes fantastiske bryster, hendes overvælende nærvær og indlevelse samt hendes humør. Men hvis man mener at sex skal være som at vælte med en cykel - eller hvis man synes at bryster skal pege ligeud i luften og sige spooooing, når man rører ved dem så er det helt sikkert ikke Andrea, man skal besøge. Andrea er hverken en senet marathonløber eller en gummimodificeret brystbombe. Hun er til gengæld helt ægte ... og det er dæleme både hvad angår krop og sind.
Jeg er ikke erfaren med glædespiger, men Andrea er noget helt specielt.

Fantastisk, dejlig respons! Ramte meget akkurat plet omkring hvad jeg gerne vil udstråle og hvad jeg selv dybest set har det bedst med. Generelt så er skønhed, kropstype eller personlighed alle utroligt ømtålelige emner og ikke mindst meget subjektive (og heldigvis for det!) Det var en fornøjelse at være sammen med dig og håber at vi ses igen på et tidspunkt ;-)<3 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Andreasexyclub - jeg har slet ikke besøgt dig endnu, men det kan der jo gøres noget ved :-P 
Bliver "inspireret" af den ægthed som @comsec beskriver - det tænder jeg sgu på...

Jeg er lidt i tvivl om den tidligere snak om kys, hvor du tager afstand fra tungekys ift hvad der står på din profil på citygirls 

"Mine læber er hjerteformede, velplejede og bløde og min tunge er klar på at lege med din med dybe, våde kys, som jeg elsker! "
"Jeg tilbyder udelukkende 100% sikker sex med ægte kæresteoplevelser med våde, dybe kys med forbehold."

"Tilbyder: Blid sex og ægte kys med forbehold."

Hvad betyder med forbehold?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Andreasexyclub skrev, for 16 timer siden:

Fantastisk, dejlig respons! Ramte meget akkurat plet omkring hvad jeg gerne vil udstråle og hvad jeg selv dybest set har det bedst med. Generelt så er skønhed, kropstype eller personlighed alle utroligt ømtålelige emner og ikke mindst meget subjektive (og heldigvis for det!) Det var en fornøjelse at være sammen med dig og håber at vi ses igen på et tidspunkt ;-)<3 

Dejlig kommentar - passer til de "billeder" jeg har af dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AndreaMC
danvik skrev, for 13 timer siden:

@Andreasexyclub - jeg har slet ikke besøgt dig endnu, men det kan der jo gøres noget ved :-P 
Bliver "inspireret" af den ægthed som @comsec beskriver - det tænder jeg sgu på...

Jeg er lidt i tvivl om den tidligere snak om kys, hvor du tager afstand fra tungekys ift hvad der står på din profil på citygirls 

"Mine læber er hjerteformede, velplejede og bløde og min tunge er klar på at lege med din med dybe, våde kys, som jeg elsker! "
"Jeg tilbyder udelukkende 100% sikker sex med ægte kæresteoplevelser med våde, dybe kys med forbehold."

"Tilbyder: Blid sex og ægte kys med forbehold."

Hvad betyder med forbehold?

Det er faktisk rigtig godt at du bringer det på bane! Jeg startede i branchen tilbage i maj og ville såmænd altid kysse, men var lidt bekymret mht tungekys, specielt fordi det skulle være med forbehold hvis jeg overhovedet skulle bevæge mig derud og tilbyde det til mine gæster fuldtid. Forbehold betyder ret og sagt at denne ydelse kun tilbydes hvis gæsten har sørget for god mundhygiejne, da jeg ikke vil udsættes for hvad som helst, ligeså vel som gæsten skal forvente og kræve at pigen han besøger er ren og nydelig. Det der så kan være tricky ved det hele, er at gæstens eller pigens opfattelse af hvad "ren mundhygiejne" er, kan desværre være forskellig og jeg ønsker selvfølgelig ikke at gøre nogen mænd kede af det eller utilpasse og vil slet ikke fremstå sippet, for det ligger langt fra min menneskelige karakter. Uanset hvad er jeg forsigtig, men har dog heldigvis ikke oplevet de store misforståelser på den front, ENDNU. Så hvis i skal kysses på eller nyder tungekys, så er jeg ret så god til det :P haha 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...