ham selv 14 Skrevet 17. Juni, 2016 Halløj herinde Jeg var på besøg hos June i dag og hold nu kæft hun er sød og sikke en service der er på stedet der jeg er total fan hendes blow er til UG og jeg fik hele turen rundt i alle 3 indgange kan kun stille mig op i køen af veltilfredse kunder hos damerne for dig damernefordig.com Rigtig god weekend min blev startet rigtig godt op 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smørhulsbarnet 902 Skrevet 18. Juni, 2016 ham selv skrev, for 17 timer siden: Halløj herinde Jeg var på besøg hos June i dag og hold nu kæft hun er sød og sikke en service der er på stedet der jeg er total fan hendes blow er til UG og jeg fik hele turen rundt i alle 3 indgange kan kun stille mig op i køen af veltilfredse kunder hos damerne for dig damernefordig.com Rigtig god weekend min blev startet rigtig godt op Lige et spørgsmål, kysser hun??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 846 Skrevet 18. Juni, 2016 Ja, i den grad. Du bliver snavet i gulvet Man fornemmer tydeligt, at June har en naturlig appetit for mænd. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirMikeXL 37 Skrevet 7. September, 2016 Jeg har besøgt June mange gange af en bestemt grund: Hun er FANTASTISK!! Smag og behag men MIN smag rammer hun helt perfekt. Grænseløs fræk sex, et smukt ydre og imødekommende og behagelig personlighed. TOP QUALITY!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kfrb 14 Skrevet 11. September, 2016 Men Suzette er vist holdt op :0( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 159 Skrevet 11. September, 2016 Putte er derimod min favorit selv om jeg kun har været der 2 gange hendes tunge bryster der bare gynger mens hun sutter dig og der efter kvæler dig mens hun rider dig - :S Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kfrb 14 Skrevet 28. September, 2016 June er super glad for at sutte pik. Og vil meget gerne sluge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg