lf85 4 Skrevet 18. Juni, 2016 Hej er der nogen der har mødt hende her? https://annoncelight.dk/showad/208724 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 724 Skrevet 18. Juni, 2016 Det er der næppe. Jeg vurderer den som fake eller i det mindste useriøs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 122 Skrevet 18. Juni, 2016 Jeg skrev til hende i går - intet svar. Ville i det mindste gerne vide en ca. alder på kvinden Så den vil jeg ikke bruge mere krudt på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lf85 4 Skrevet 16. Juli, 2016 Jeg skrevet med hende og fik også lavet en aftale men måtte aflyse. Har indtryk af at hun er ægte. Nogle der har haft held med at møde hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 16. Juli, 2016 NÅÅÅÅ 1800 for et knald er da også en slag penge !! uden beskrivelse af ydelse ! alder ! vægt Og tid ? Jeg kan hurtigt finde 3 knald a 30 min for den pris ! Glæder mig til en der har været inde i varmen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg