Gæst Skrevet 19. Juni, 2016 StudineMILF skrev, for 1 minut siden: Nej så må du da undskylde Hr. Korrekt Bebop skrev, Lige nu: Ingen årsag, frøken afsporing Oplever I 15,5 cm som veludrustet..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 19. Juni, 2016 Cage skrev, Lige nu: Oplever I 15,5 cm som veludrustet..... På en asiat. Spøg til side: Som jeg skrev kan det godt give mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juni, 2016 (edited) Bebop skrev, for 13 minutter siden: På en asiat. Spøg til side: Som jeg skrev kan det godt give mening. Det var en joke Bebop - se de 3 smiley's efter oplever - som du og S.Milf "skændes" om hører hjemme i tråden. Redigeret 19. Juni, 2016 af Cage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 19. Juni, 2016 Cage skrev, for 13 minutter siden: Det var en joke Bebop - se de 3 smiley's efter oplever - som du og S.Milf "skændes" om hører hjemme i tråden. Korrekt ordvalg Cage tak søde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 19. Juni, 2016 Har hørt en pige sige: "Hellere en lille der kører rundt, end en stor der gør ondt"! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 19. Juni, 2016 Med nyhvæsset kæde på motorsaven og næsten en fuld flaske Ardbeg hjemme i skabet, føler jeg mig ekstremt veludrustet lige nu. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juni, 2016 omkreds er absolut vigtigt. Og ang. længde, så kan den både være for kort og for lang. Det gør herrenas, når en veludrustet mand hamrer den i bund og rammer min livmoderhals, så be gentle please, hvis du er ekstra lang. I omkreds er jeg til gengæld så smidig, at det aldrig har været en udfordring... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juni, 2016 ... og som StudineMILF så pænt formulerer det, så har størrelsen ikke meget at gøre med om sex er en fed oplevelse eller ej. Empati, indlevelsesevne, og at man interesserer sig for, at begge nyder det og bliver tilfredsstillet vægter højere. Men skal da ikke sige mig fri for - vel en håndfuld gange i mit lange liv (helt privat) - at ha oplevet mænd, hvor de i dem grad var utilstrækkeligt udrustet. sørgede for, at de fik en fin oplevelse, men så dem kun en enkelt gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juni, 2016 Mizz Skov skrev, for 33 minutter siden: sørgede for, at de fik en fin oplevelse, men så dem kun en enkelt gang. Jeg har også givet en del kvinder en god oplevelse - men kun en enkelt gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juni, 2016 Cage skrev, den 19. jun. 2016 at 20:21: Jeg har også givet en del kvinder en god oplevelse - men kun en enkelt gang ha ha ha, so funny, Cage. Lige her var det 'størrelsen', som var i centrum for min kommentar. Ikke hvor mange engangsknald, jeg har haft gennem tiden, din bisse. Åh, sorry hr. bisse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 19. Juni, 2016 legesyg skrev, for 9 timer siden: nu er Thaipigerne jo små.... Og når de næsten stopper en - og beder om at man er forsigtig, så giver det vel mening Det er nu sjældent Thai-piger klager over at jeg er for stor, hvorimod Mørke Piger næsten altid er ved at løbe skrigende bort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juni, 2016 Jernsvinet skrev, for 1 minut siden: Det er nu sjældent Thai-piger klager over at jeg er for stor, hvorimod Mørke Piger næsten altid er ved at løbe skrigende bort Når jeg nævner Thaipiger, så er det mine SugqrBabes -altså ikke gogo eller bargirls Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RarFyr 276 Skrevet 19. Juni, 2016 Veludrustet er vel når den er et stykke længre og en del tykkere end normal og så kan den jo også være enorm, men det er til en anden tråd om hvornår er den enorm. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 19. Juni, 2016 legesyg skrev, for 5 minutter siden: Når jeg nævner Thaipiger, så er det mine SugqrBabes -altså ikke gogo eller bargirls Jeg kender også en mørk Sugarbabe - hun har mærkelig nok ingen problemer med at få den helt i bund - og det er egentlig kun enkelte Thai-piger, jeg har oplevet beklage sig lidt - og vist mest over tykkelsen - synes ikke jeg kan erindre Thai-piger sætte hånden for/imellem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juni, 2016 Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden: Jeg kender også en mørk Sugarbabe - hun har mærkelig nok ingen problemer med at få den helt i bund - og det er egentlig kun enkelte Thai-piger, jeg har oplevet beklage sig lidt - og vist mest over tykkelsen - synes ikke jeg kan erindre Thai-piger sætte hånden for/imellem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 27. Juni, 2016 (edited) Ifølge Sjeik Nefzawi, som har skrevet "den duftende have" en arabisk klassiker indenfor erotisk litteratur, skal det mandlige lem for at kunne glæde kvinden have en længde på højst 12 fingerbredder eller 3 håndsbredder og mindst 6 fingre eller halvanden hånd Redigeret 27. Juni, 2016 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Juni, 2016 Jernsvinet skrev, for 5 minutter siden: Ifølge Sjeik Nefzawi, som har skrevet "den duftende have" en arabisk klassiker indenfor erotisk litteratur, skal det mandlige lem for at kunne glæde kvinden have en længde på højst 12 fingerbredder eller 3 håndsbredder og mindst 6 fingre eller halvanden hånd Hvad er det i fod Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 27. Juni, 2016 Tror egentlig min tunge er 12 cm, er det nok? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 28. Juni, 2016 Flaber skrev, for 8 timer siden: Tror egentlig min tunge er 12 cm, er det nok? Kommer an på hvor stort et røvhul du vil slikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Juni, 2016 Flaber skrev, den 27. jun. 2016 at 22:25: Tror egentlig min tunge er 12 cm, er det nok? hvor har du været hele mit liv? griner.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg