Julius 1032 Skrevet 20. Juni, 2016 Nogen der kan fortælle noget om denne smukke pige? https://annoncelight.dk/showad/208030 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juni, 2016 Ser lidt underlig ud...Når man "krakker" nummeret...Så det en der hedder Arne. Adressen passer med det der står i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 20. Juni, 2016 Den er god nok, hun var med i et program på DR 3, hvor hun lavede cam shows, mens Arne gik og lavede mad.... Hun er tidligere prostitueret fra Odense/ gadepige. Har besøgt hende til blow job, som hun klarede til UG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 20. Juni, 2016 Hun er slidt af alderen, men sød 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1032 Skrevet 20. Juni, 2016 bendtjan skrev, for 1 time siden: Ser lidt underlig ud...Når man "krakker" nummeret...Så det en der hedder Arne. Adressen passer med det der står i annoncen. Okay jeg spurgte måske ikke tydelig nok, men jeg mente, om nogen havde erfaring med hende i henhold til annoncen, om nogen havde besøgt hende, og kunne fortælle om hende og hendes ydelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bond 13 Skrevet 20. Juni, 2016 dk webcam er hun på en gang i mellem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongen8700 40 Skrevet 20. Juni, 2016 Har billed af hvordan hun ser ud hvis nogle vil se det :O) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 20. Juni, 2016 Kongen8700 skrev, for 4 minutter siden: Har billed af hvordan hun ser ud hvis nogle vil se det :O) Gerne send det til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3414 Skrevet 20. Juni, 2016 Kongen8700 skrev, for 35 minutter siden: Har billed af hvordan hun ser ud hvis nogle vil se det :O) er det med hendes nye bryster må du også gerne sende til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 21. Juni, 2016 Kongen8700 skrev, for 8 timer siden: Har billed af hvordan hun ser ud hvis nogle vil se det :O) Energy skrev, for 8 timer siden: Gerne send det til mig Ja tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 21. Juni, 2016 damen har ikke billeder på sin annonce af den grund hun ikke ønsker det, så syntes det er upassende at i deler det mellem jer. Hun skal jo give sit sammetygge til det og det fremgår ikke i tråden. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elly 17 Skrevet 22. Juni, 2016 Hun har lige sat en ny annonce på Hun er blevet 5 år yngre Tabt 5 kg Bryster er vokset fra D til G skål Blot på en uge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fedfiat 38 Skrevet 4. Juli, 2016 hun har billeder på sin profil https://annoncelight.dk/profile/bluerose859 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hedsex 16 Skrevet 21. Juli, 2016 Er der nogen der har besøgt hende for nylig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 281 Skrevet 22. Juli, 2016 Jeg har skrevet med hende igennem længere tid, og for en måneds tid siden mødte jeg op på adressen. hun er ret slidt og bor ikke særligt pænt. men pga. vores lange snak igennem tiden, så skulle der jo ske mere. det var en ok oplevelse, men bestemt ikke mere end det. (sorry guys) men hun er sød, smilende og let at snakke med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kødpræsten 0 Skrevet 13. November, 2016 Nogen der ved om hun stadig er aktiv? har prøvet at ringe og skrive, men uden held. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Beaver 57 Skrevet 14. November, 2016 Kødpræsten skrev, for 14 timer siden: Nogen der ved om hun stadig er aktiv? har prøvet at ringe og skrive, men uden held. Ja, hun er stadigvæk aktiv. Hendes annonce er opdateret i dag. https://annoncelight.dk/showad/213381 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjolleren 88 Skrevet 23. Maj, 2017 Er der nogen der har aflagt denne skønhed et besøg inden for den nærmeste tid, som kan fortælle om hun er et besøg værd? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg