slapman 270 Skrevet 21. Juni, 2016 (edited) Her tænkes hvis damen efterspørger det ved incall. Specielt ved kortere besøg såsom et kvarter. Tak Redigeret 21. Juni, 2016 af slapman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 21. Juni, 2016 Spørg den enkelte pige, der er helt sikkert forskel fra pige til pige Hos mig tæller badet kun med i tiden, hvis jeg skal med under bruseren. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mie Skrevet 21. Juni, 2016 slapman skrev, for 3 timer siden: Hos mig er det udover den bestilte tid også hvis i ønsker et bad bagefter også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vanderbilt Skrevet 21. Juni, 2016 Liv skrev, for 4 timer siden: Spørg den enkelte pige, der er helt sikkert forskel fra pige til pige Hos mig tæller badet kun med i tiden, hvis jeg skal med under bruseren. Betaler man så pr. kubikmeter vand, man bruger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Juni, 2016 Vanderbilt skrev, for 6 minutter siden: Betaler man så pr. kubikmeter vand, man bruger? Ja og du betaler afløbsafgift efter kubikmeter som du sprøjter ud.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vanderbilt Skrevet 22. Juni, 2016 legesyg skrev, for 11 timer siden: Ja og du betaler afløbsafgift efter kubikmeter som du sprøjter ud.... Det kommer til at ruinere mig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 22. Juni, 2016 slapman skrev, for 18 timer siden: Her tænkes hvis damen efterspørger det ved incall. Specielt ved kortere besøg såsom et kvarter. Tak Der ville i så fald blive et dyrt bad. jeg har svært ved at forestille mig, at der er piger som tilbyder sådanne perversiteter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 22. Juni, 2016 måske er jeg bare (sur gammel mand) syntes trådstarteren her ,har stillet et yderst godt spørgsmål-og staks er der brugere der kommer med dumsmarte bemærkninger. er det fordi man skal bare skrive noget,uden at vide noget om emnet ? eller er det konkurance om flest indlæg ? eller ?. denne tråd er blot eksempel -i andre tråde er det ogse en del brugt . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 22. Juni, 2016 slapman skrev, for 19 timer siden: Her tænkes hvis damen efterspørger det ved incall. Specielt ved kortere besøg såsom et kvarter. Pigen ankommer vel frisk fra badet, så hvis hun ønsker et bad bagefter seancen med dig, må det blive på egen regning. Jeg tror nu mest hun efterspørger det for at kunne være frisk til næste kunde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 22. Juni, 2016 sweetstone skrev, for 10 timer siden: måske er jeg bare (sur gammel mand) syntes trådstarteren her ,har stillet et yderst godt spørgsmål-og staks er der brugere der kommer med dumsmarte bemærkninger. Første svar udtømmer lissom alt det relevante. Derefter bliver det sjov og ballade. Der er ikke rigtigt mere at svare til dette emne, der ligger i top 5 af tilbagevendende diskussioner ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slapman 270 Skrevet 22. Juni, 2016 Jernsvinet skrev, for 11 timer siden: Pigen ankommer vel frisk fra badet, så hvis hun ønsker et bad bagefter seancen med dig, må det blive på egen regning. Jeg tror nu mest hun efterspørger det for at kunne være frisk til næste kunde jeg var nok lidt utydelig i mit spørgsmål, jeg mente hvis damen (på bordel) efterspørger at kunden går i bad inden akten. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slapman 270 Skrevet 22. Juni, 2016 Bebop skrev, for 2 timer siden: Første svar udtømmer lissom alt det relevante. Derefter bliver det sjov og ballade. Der er ikke rigtigt mere at svare til dette emne, der ligger i top 5 af tilbagevendende diskussioner ... jeg har ellers brugt søgefunktionen, som ikke gav mig noget brugbart. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 22. Juni, 2016 slapman skrev, 1 time siden: jeg har ellers brugt søgefunktionen, som ikke gav mig noget brugbart. Ja, søgefunktionen er ikke så effektiv. Brug evt. google. Det var i øvrigt ikke for at kritisere dig,jeg skrev sådan https://www.eroguide.dk/forum/topic/13154-hvordan-afmåler-i-tiden/ https://www.eroguide.dk/forum/topic/36188-spørgsmål-om-at-gå-i-bad-først-ved-gp/ Men oftest dukker emnet op i en konkret anmeldelse, hvor en bruger beklager at badetid medregnes, hvilket ofte sætter en diskussion i gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 22. Juni, 2016 slapman skrev, for 1 time siden: jeg var nok lidt utydelig i mit spørgsmål, jeg mente hvis damen (på bordel) efterspørger at kunden går i bad inden akten. Du skal naturligvis ikke betale timepris mens du Bader. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 22. Juni, 2016 Bebop skrev, for 4 timer siden: Første svar udtømmer lissom alt det relevante. Derefter bliver det sjov og ballade. Der er ikke rigtigt mere at svare til dette emne, der ligger i top 5 af tilbagevendende diskussioner ... Nå!!!!!!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 22. Juni, 2016 slapman skrev, for 2 timer siden: jeg var nok lidt utydelig i mit spørgsmål, jeg mente hvis damen (på bordel) efterspørger at kunden går i bad inden akten. Nej, det var bare mig der misforstod/overså det med incall. Hvis pigen forlanger at man tager bad inden den intime kontakt ved besøg på bordel - må det være eksklusivt, da man normalt ankommer rimelig nyvasket og derfor egentligt ikke behøver tage bad - har man derimod på forhånd gjort opmærksom på at man gerne vil have et bad inden nærkontakt, må man påregne at der trækkes lidt fra tiden - men er bruseforholdene i orden og man kan nøjes med at opfriske kalorius, klokkeværket + lidt bagtil - så behøver det heller ikke tage mere end 2 - 3 min. at få overstået 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 23. Juni, 2016 (edited) De her var tilovers: Krølle Bølle Jr. skrev, for 16 timer siden: !!!!!!!!! Redigeret 23. Juni, 2016 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 23. Juni, 2016 Bebop skrev, for 1 time siden: De her var tilovers: Troede ikke der var censur på lille EG!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 23. Juni, 2016 Krølle Bølle Jr. skrev, for 16 minutter siden: Troede ikke der var censur på lille EG!!!!! Du gør da ellers en ihærdig indsats. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 23. Juni, 2016 Bebop skrev, for 3 minutter siden: Du gør da ellers en ihærdig indsats. Tak og i lige måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg