Mr1time 1733 Skrevet 28. Juni, 2016 Tyndskids mark er vist ikke Odense eller Århus, som jeg mest er i, men har også besøgt flere i KBH, og prisen kr.700.- er vist ikke helt ved siden af de fleste andre, (som du så poetisk kalder kød i køledisk) men ja der er kommet billigere priser det sidste års tid i KBH og selvfølgelig kan man lige så godt betale kr.500.- hvis det man får i sidste ende er lige så godt. Men typisk syntes jeg folk bagefter skriver at de fik sex, men ikke en oplevelse som var specialt positiv. masser af forskellige priser og piger, til endnu flere mænd med forskellige opfattelse af hvad der er kønt og hvad der er godt, samt hvad der er billigt og hvad der er overpris. heldigvis bestemmer vi alle selv hvem vi vil besøger, så bare gå til den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 23. Juli, 2016 Jeg tror desværre der florerer prisaftaler på markedet. Med det kæmpe udbud vi har i Kbh burde 30 min med SF og 69 ligge på 500/600 kr. Vi kan jo også se, at antallet af BareBack piger er opadgående, hvilket er et klassisk eks. på added services in order to keep the price. Pisse god udvikling - købers marked er på vej!! *Juhuuuuuuuuuuuu* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg