losser 99 Skrevet 23. Juni, 2016 Hej. Ville lige høre om der er nogle mænd der kommer her? Og om der er gode muligheder for at hygge sig som single mand? https://annoncelight.dk/showad/205387 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajakmand 28 Skrevet 23. Juni, 2016 Hej losser. Jeg har selv overvejet at prøve stedet som single, men med mine erfaringer fra Århus in mente, så skal du være oppe på tæerne, hvis der kommer en single kvinde eller et par, hvor kvinden er til andre. Alternativt kan du besøge stedet og bede om at få oprettet en profil som medlem,søge blandt de andre medlemmer og prøve at få en aftale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
beessea 7 Skrevet 25. Juni, 2016 Var der inde en dag for at købe noget sex legetøj. Hvor manden i butikken sagde at de lige havede fået renoveret det der nede. Han gav mig en rundvisning. Det så skam fint ud der nede (det var første gang jeg var sådan et sted) Jeg spurgte om der kom piger eller par der ned. Hvor til han svaret ja, men om det var for at logge mig ind en dag eller om det passer ved jeg ikke. Jeg har en bøsse ven som har kommet i diverse klubber i Aalborg. Han har meget få gange set piger eller par. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 26. Juni, 2016 Kælderen er en swingerklub Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Erikson Skrevet 4. September, 2016 beessea skrev, den 25/6/2016 at 23:09: Var der inde en dag for at købe noget sex legetøj. Hvor manden i butikken sagde at de lige havede fået renoveret det der nede. Han gav mig en rundvisning. Det så skam fint ud der nede (det var første gang jeg var sådan et sted) Jeg spurgte om der kom piger eller par der ned. Hvor til han svaret ja, men om det var for at logge mig ind en dag eller om det passer ved jeg ikke. Jeg har en bøsse ven som har kommet i diverse klubber i Aalborg. Han har meget få gange set piger eller par. Hej jeg kunne godt tænke mig adressen er det på Vesterbro i AAlborg eller ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg