indokarami 492 Skrevet 24. Juni, 2016 Hola Nogen der ved om Winner (Herluf Trolles Gade) er lukket? Da jeg kørte forbi for nyligt, kunne jeg ikke se skilte eller noget andet, der indikerede et massage-sted.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mirko 35 Skrevet 24. Juni, 2016 Der var åben i søndags. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 24. Juni, 2016 indokarami skrev, for 3 timer siden: Hola Nogen der ved om Winner (Herluf Trolles Gade) er lukket? Da jeg kørte forbi for nyligt, kunne jeg ikke se skilte eller noget andet, der indikerede et massage-sted.... Jeg var forbi i går og der var det da åben som normal og fik i øvrigt Top service som altid I øvrigt et af de bedste steder i Århus synes jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 25. Juni, 2016 Super! Så må jeg kigge bedre efter... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigD 41 Skrevet 17. Juli, 2016 Der har nok været optaget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 23. Juli, 2016 Har konstateret at jeg kiggede i den forkerte side af gaden, sidst jeg ledte...... max retarderet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg