Hop til indhold
poulhansen

1996 fra århus

Recommended Posts

Guest tldata
Agent0037 skrev, den ‎28‎-‎07‎-‎2016 at 16:03:

... nå, nu kan jeg melde mig i koret af "afbrændte" fra 1996. Vi havde en aftale kl 1600. (se ovenfor)

Efter 60! skriverier frem og tilbage giver jeg op!

Det er ufatteligt svært at få en seriøs dialog med nogen på SD, det er faktisk et heldagsjob, hvis man vil have en aftale.

ØV!

har du ikke hørt fra hende eller mødte du hende?????

Del dette indlæg

Link til indlæg
tldata skrev, 1 time siden:

har du ikke hørt fra hende eller mødte du hende?????

Mødte hende naturligvis ikke. Det er ikke første gang jeg er blevet lovet en aftale. Derefter har "1996" ikke været på SD, før efter aftalen skulle have fundet sted.

Samme denne gang.

Hun undskylder, og er super sød efterfølgende, men nu er det slut med at spilde tiden på sådan en useriøs profil, og jeg blokerede profilen "1996". (60 skriverrier frem og tilbage)

Hvis nogen herinde reelt har mødt hende, undskylder jeg naturligvis, men jeg tror fuldt og fast at det er en "and".

Hvad man får ud af at have sådan en profil, hvis man ikke vil noget, er mig en gåde. :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agent0037 skrev, den 31/7/2016 at 17:31:

Mødte hende naturligvis ikke. Det er ikke første gang jeg er blevet lovet en aftale. Derefter har "1996" ikke været på SD, før efter aftalen skulle have fundet sted.

Samme denne gang.

Hun undskylder, og er super sød efterfølgende, men nu er det slut med at spilde tiden på sådan en useriøs profil, og jeg blokerede profilen "1996". (60 skriverrier frem og tilbage)

Hvis nogen herinde reelt har mødt hende, undskylder jeg naturligvis, men jeg tror fuldt og fast at det er en "and".

Hvad man får ud af at have sådan en profil, hvis man ikke vil noget, er mig en gåde. :-) 

Lige præcist det der gjorde hun så tit imod mig, så gik jeg over til sms, og fik hendes nummer, som man faktisk kan spore tilbage til hende.. Men så skriver hun om man har tid til en aftale, og svare man ja, høre man intet fra hende, og forsøger man at lave en aftale, svare hun aldrig på dagen hvor aftalen skal finde sted.

Men altid super sød og undskyldende bagefter.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan undre sig over, hvad der driver hende? jeg er ikke i tvivl om, at hun er virkelig, det er ikke en fyr, der sidder og skriver for sjov skyld. Måske hun bare er snotforvirret og har en masse lyster men meget lidt mod, når det kommer til stykket? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tldata

hva aftalte i af priser???

poulhansen skrev, den ‎03‎-‎08‎-‎2016 at 23:28:

Lige præcist det der gjorde hun så tit imod mig, så gik jeg over til sms, og fik hendes nummer, som man faktisk kan spore tilbage til hende.. Men så skriver hun om man har tid til en aftale, og svare man ja, høre man intet fra hende, og forsøger man at lave en aftale, svare hun aldrig på dagen hvor aftalen skal finde sted.

Men altid super sød og undskyldende bagefter.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
FynskM skrev, den 7/8/2016 at 13:48:

Man kan undre sig over, hvad der driver hende? jeg er ikke i tvivl om, at hun er virkelig, det er ikke en fyr, der sidder og skriver for sjov skyld. Måske hun bare er snotforvirret og har en masse lyster men meget lidt mod, når det kommer til stykket? 

Hun er ægte for at set hende facebook. Jeg tror bare hun får kolde fødder hver gang det er tæt på, men at hun finder ideen fræk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tldata skrev, den 7. august 2016 at 20:21:

hva aftalte i af priser???

Vi kom aldrig så langt. Vi lavede en aftale kl 16 den pågældende dag og jeg skrev besked på SD, omkring hvad jeg skulle belønne hende med osv.

Sendte beskeden og kiggede efter hende, hun var ikke logget ind længere. 45 sekunder, ingen har SÅ travlt, hvis man er bare LIDT seriøs..

Hun kommer så på igen 1630 og undskylder mange gange, igen!

Jeg gider ikke SD længere, det er mega useriøst og der SÅ mange bondefangere og falske profiler.

Tror admin på siden skal stramme gevaldigt op omkring verificering. Det er trods alt en noget dyr månedspris.

Piger er gratis med, og det kunne måske hjælpe hvis det kostede et mindre beløb for dem også. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...