Hop til indhold
lars.hanson

Har nogen besøgt Ayame Daisyclub?

Recommended Posts

Guest TboneDK

Sjovt for jeg overvejede hende i går, men da jeg var forbi, var der "folkemøde" i værkstedet lige under, ca. 8-12 mennesker der stod lige uden foran indgangen og snakkede osv. 
Så jeg valgte at vende bilen, og tænke, det må blive en anden dag.

Men, høre gerne hvis der er nogen der besøger hende, hun lokkede også mig med sine billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også haft kig på hende, men er desværre udenlands på ferie indtil midt juli. Er hun der stadig til den tid skal besøget nok ske. Hende eller Totomi, alene denne gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Der er nu NYE BILLEDER af Ayame, men desværre syntes jeg personligt, at det ligner hun er lidt mere "rund" i det, end de første billeder, der lokkede ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er som sagt udenlands indtil midt Juli. 

Om det sker derefter... tja.
Jeg har lidt overvejet om det ikke er på tide med lidt adspredelse.

Har haft mange gode stunder hos DaisyClub (Senest Angel + Totomi sammen) men man skal vel også prøve noget nyt ind imellem. ;)

Redigeret af GoodFucker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende i dag, og hvilken oplevelse. Hun er måske lidt rund i forhold til piger fra Japan, men slet ikke i forhold til andre piger. Og hun er helt bestemt et besøg vær .....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...