lars.hanson 101 Skrevet 26. Juni, 2016 Hej. Nogen erfaringer med Ayame fra Daisyclub? Højde , vægt, krop, alder m.m. hun ser sprød ud på billederne. https://daisyclub.dk/ayame Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 26. Juni, 2016 Sjovt for jeg overvejede hende i går, men da jeg var forbi, var der "folkemøde" i værkstedet lige under, ca. 8-12 mennesker der stod lige uden foran indgangen og snakkede osv. Så jeg valgte at vende bilen, og tænke, det må blive en anden dag. Men, høre gerne hvis der er nogen der besøger hende, hun lokkede også mig med sine billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GoodFucker 58 Skrevet 27. Juni, 2016 Jeg har også haft kig på hende, men er desværre udenlands på ferie indtil midt juli. Er hun der stadig til den tid skal besøget nok ske. Hende eller Totomi, alene denne gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LeoLummerkrogh 35 Skrevet 27. Juni, 2016 Nogen der har været hos hende endnu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 28. Juni, 2016 Der er nu NYE BILLEDER af Ayame, men desværre syntes jeg personligt, at det ligner hun er lidt mere "rund" i det, end de første billeder, der lokkede ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GoodFucker 58 Skrevet 28. Juni, 2016 (edited) Jeg er som sagt udenlands indtil midt Juli. Om det sker derefter... tja. Jeg har lidt overvejet om det ikke er på tide med lidt adspredelse. Har haft mange gode stunder hos DaisyClub (Senest Angel + Totomi sammen) men man skal vel også prøve noget nyt ind imellem. Redigeret 28. Juni, 2016 af GoodFucker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan5 19 Skrevet 6. Juli, 2016 Jeg har besøgt hende i dag, og hvilken oplevelse. Hun er måske lidt rund i forhold til piger fra Japan, men slet ikke i forhold til andre piger. Og hun er helt bestemt et besøg vær ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg