Maxxx6000 46 Skrevet 28. Juni, 2016 Hej Jeg mangler en søge side ala annoncelight til costadelsol. Område Marbella, Fuengirola og Malaga. Jeg har hørt der skulle være en sted med asiatiske piger i Fuengirola......gerne japanske.....nogen som kender det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
erjobareenmand 14 Skrevet 28. Juni, 2016 Kender ikke lige til søgesider, men langs hele Solkysten finder du gadetøser i rå mængder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loureed 236 Skrevet 28. Juni, 2016 Pasion.com Ellers køb deres version af ekstra-bladet, dernede den hedder "El Sur", udkommer også på engelsk hver fredag... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dejlige Sisse 260 Skrevet 28. Juni, 2016 Hold dig væk fra swinger klubberne der nede. Det er ren pengemaskiner og virkelig ucharmerende. Var der i april mdr. Besøgte 3 forskellige klubber og alle var der mega dårlig stemning. De er flotte. Men mega dyre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Supersonic 183 Skrevet 28. Juni, 2016 Skulle efter sigende vælte med piger langs kystvejen i Malaga Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 28. Juni, 2016 (edited) ..Men er det spanske piger? Supersonic skrev, for 4 timer siden: Skulle efter sigende vælte med piger langs kystvejen i Malaga Men er det spanske piger eller har dem ved kysten typisk taget båden over fra Afrika? Der er ingen spansk udgave af eroguide.dk?..Det kunne være ret fedt! Redigeret 28. Juni, 2016 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxxx6000 46 Skrevet 29. Juni, 2016 Tak for input..... @Dejlige Sisse jeg vil ellers gerne have været med dig på swingerklub andre input? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
curiousdan 10 Skrevet 29. Juni, 2016 spalumi.com Check iøvrigt at dit hotel tilbyder gratis wifi på værelset. På vores koster det, ellers er man henvist til lobbyens uhyggeligt langsomme net. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 30. Juni, 2016 Maxxx6000 skrev, den 28/6/2016 at 08:08: Hej Jeg mangler en søge side ala annoncelight til costadelsol. Område Marbella, Fuengirola og Malaga. Jeg har hørt der skulle være en sted med asiatiske piger i Fuengirola......gerne japanske.....nogen som kender det? Hvis Estark92 stadig findes er det helt sikkert et besøg værd, piger fra det meste af verden, minder lidt om FKK. Estark 92 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxxx6000 46 Skrevet 30. Juni, 2016 Ratata skrev, for 9 timer siden: tror de er lukket.....hjemmesiden er i hvert fald nede. Hvis Estark92 stadig findes er det helt sikkert et besøg værd, piger fra det meste af verden, minder lidt om FKK. Estark 92 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hjorten Skrevet 30. Juni, 2016 nu er det måske lidt of topik da costadel sol er et vidt begreb , er der nogle seriøse erfaringer fra malaga /marebella ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
curiousdan 10 Skrevet 30. Juni, 2016 Hvad med http://www.internationalsexguide.info/forum/showthread.php?787-Costa-del-Sol-(Southern-Coast)-Malaga Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brandmand 135 Skrevet 1. Juli, 2016 Ellers kan vi jo hente Marbella pigerne herop: https://www.eroguide.dk/forum/topic/59060-gangbang-5-juli-i-århus-med-sm-undertoner/ Jeg fandt hendes veninde via pasion.com - endte med at bo en uge i december ganske gratis i deres villa i Marbella. Pasion er at anbefale fordi søgemaskinen er ret effektiv - brug google translate til at finde ud af hvad dine interesser hedder - og søg løs. Mange af pigerne bruger whatsapp - men kan ikke stave til det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
curiousdan 10 Skrevet 2. Juli, 2016 Kigger på pasion lige nu, men der er nogle annoncer med de samme billeder. Så skal man vel søge de mere unikke...? Forhåbentlig får man også adressen med det samme, mit spanske rækker ikke til at blive guidet rundt. (må altså tage mig sammen til det online spansk kursus...) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brandmand 135 Skrevet 3. Juli, 2016 curiousdan skrev, for 13 timer siden: Kigger på pasion lige nu, men der er nogle annoncer med de samme billeder. Så skal man vel søge de mere unikke...? Forhåbentlig får man også adressen med det samme, mit spanske rækker ikke til at blive guidet rundt. (må altså tage mig sammen til det online spansk kursus...) Google translate er din ven Det er derfor Whatsapp er at foretrække Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg