Hop til indhold
Natskygge

Karina - OK knald i kedelig kælder på Nrb

Recommended Posts

Kunne ikke finde en tråd på Karina så tog en for holdet og besøgte Karina i går eftermiddags. Den forudgående kommunikation via SMS var problemfri og opringningen da jeg ankom til stedet og fik det rigtige nummer på adressen fungerede også fint. Havde dog lidt svært ved at finde kældernedgangen. Blev modtaget i døren af en ganske sød og smilende ung pige fuldt påklædt og troede derfor det var telefondamen, men det var faktisk Karina, der lige havde været ude et smut og ikke klædt om endnu. Det kan jeg faktisk godt lide, det er lidt mere "real life" når man møder pigen i alm tøj.

Jeg ville gerne have hendes 30 min med det hele til 900, men Karina insisterede på, at hun kun havde en menu til 30 min og den var til 600. Opgav yderligere argumentation og bad om at låne toilet og brus. Det første var ok, men bruset var fyldt op med vasketøj mm og det var heller ikke nemt at komme til håndvasken, så jeg droppede tankerne om at slikke hende og forventede aftørring af Skyggen inden det økofranske.

Tilbage i det lille og tætte værelse (der er 2 bollerum i kælderen) fik jeg tøjet af og det samme gjorde Karina og åbenbarede en ganske nydelig krop, med et par yderst velsiddende store bryster (silikone og desværre noget faste), en fin lille numse og en lille topmave. Kun en enkelt og lille tusse. Først lidt nus (uden kys) og dernæst aftørring af Skyggen som ventet. Jeg er normalt ikke til at få den suttet op fra slap, men det var det Karina gik igang med og det fik da også sin effekt. Udmærket blæs uden at være fantastisk. Dernæst dansk i alle stillinger og Karina er meget villig til at skifte og også være den aktive. Lidt støn hist og pist, men ikke en indlevelse der er helt oppe at ringe. Alt i alt dog godkendt som et OK knald til 600 kr, men der var kogende varmt i rummet og manglede ganske enkelt frisk luft og så var der en smule nusset. Så pigen sød, smilende og servicemindet, men stedet trækker ned og jeg kommer ikke igen.  

/Natskygge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Billederne kunne godt være af hende, men jeg er ikke sikker på de er det. Brysterne ser noget blødere ud på billedet end de var i virkeligheden, men smil og ansigt kunne godt være Karinas på en god dag. Så de er ikke helt ved siden af, som det ses på mange andre profiler.

/Natskygge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Altid-dansk skrev, den 6/29/2016 at 11:55:

Hun ser da meget sød ud. Men er billederne ægte og vellignende?

Min vurdering er at det ikke er hende på billederne. Hun ligner måske lidt, og er bestemt ikke grim ... men nej, det er ikke hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...