Den glade murer 109 Skrevet 29. Juni, 2016 http://side6.dk/resultatside/?q=soedelettie Var en tur forbi søde Lettie i går. Ikke nogen tvivl om at det er hende på billederne. Fik hende i telefon overtalt til et hurtigt blowjob for kr. 300.00. Da hun var godt i gang med at sutte tilbød hun mig sex for 100 dask mere, men jeg havde ikke flere penge med ind. Pyt med det, sagde hun, bare jeg ville komme igen og så betale de 100 kroner på det tidspunkt.. Et minus var at næsten ikke måtte lege med hendes store bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 29. Juni, 2016 Den glade murer skrev, for 5 minutter siden: http://side6.dk/resultatside/?q=soedelettie Var en tur forbi søde Lettie i går. Ikke nogen tvivl om at det er hende på billederne. Fik hende i telefon overtalt til et hurtigt blowjob for kr. 300.00. Da hun var godt i gang med at sutte tilbød hun mig sex for 100 dask mere, men jeg havde ikke flere penge med ind. Pyt med det, sagde hun, bare jeg ville komme igen og så betale de 100 kroner på det tidspunkt.. Et minus var at næsten ikke måtte lege med hendes store bryster Hehe - du skulle nok have snuppet en hel eller halv time, så?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Juni, 2016 Kender det godt. Hun vil ikke lade en berøre brysterne. Siger de er ømme. Og det blev ikke bedre af jeg købte 30 min. Men synet af hendes store bryster og hendes franske gør hende alligevel værd at besøge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madert 38 Skrevet 1. Juli, 2016 Hvor store er hendes store bryster? Er vi oppe i den helt store klasse? Jeg er babsoman og kan ikke få brysterne store nok... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
assmann 6 Skrevet 1. Juli, 2016 Hvad med græsk??. Gør hun det??. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Juli, 2016 Brysterne er ret store. F-skål vil jeg gætte på. Mindst. Hænger og gynger dejligt i en doggy. Hun har noget mave men er ellers velproportioneret. Hun tilbød ikke græsk da jeg besøgte hende. Eneste ulempe ved hende er at hun ikke er så vild med at få brysterne æltet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 2. Juli, 2016 Nogen der ved hva hun tager for 1 time ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Juli, 2016 1800 kr så vidt jeg husker. Men tal med hende om det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 2. Juli, 2016 Jeg fik og vide 1200 kr med det hele berøring af hendes dejlig bryster og slikke hendes fisse er der nogen som kan fortælle om det bare er snyd og hun så forlanger mere når jeg dukker op ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Juli, 2016 Du må jo næsten bare tage op til hende og se hva der sker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 2. Juli, 2016 Ja det ender det jo nok med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
buk 19 Skrevet 2. Juli, 2016 1200 det kan gøres til halv pris i hallund hun har også store bryster og mørk men ikke så stor/tyk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 7. Juli, 2016 føj for en møj kælling , var der i 12 min , hun havde mere travlt med at brokke sig og tørre og tørre med våd servietter alle steder , den dårligste oplevelse jeg nogensind har haft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
buk 19 Skrevet 8. Juli, 2016 http://side6.dk/resultatside/?q=paulalatina yndskyld det så jeg sku ikk. ikkk så køn. men ung- hun siger hun er 22,,, .hendes ansigt kunde godt passe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 1 Skrevet 8. Juli, 2016 Er der langt fra billeder til hvad man møder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg