Hop til indhold
Mirko

Ten tidligere Fredericia snart Vejle

Recommended Posts

Jeg har talt med Ten i dag :)  Hun er pt. forhindret pga menstruation..starter om et par dage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kintamani

Hej jeg har det fra hestens egen mund, nu har jeg godt nok ikke selv tjekket om hun er startet, men det bad hun mig skrive.

Jeg har et tlf nr til hende, jeg har fået lov at give det vider, men ved ikke om jeg må her inde.

Men ellers kan det vel klares pr pb. 

Tak en PB med nr.!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak en PB med nr.!

Hej Kintamani  Jeg har ikke held med at sende dig en pb, kunne du prøve at sende en den anden vej, så det måske åbner op.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har desværre aldrig fået besøgt hende, og køen er vel også så lang, at det bliver svært. ;) 

På det sidste billede, ligner hendes næse noget, der er gået galt a lá Michael Jackson, ser hun sådan ud i virkeligheden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

Jeg kiggede forbi pigerne på Fredericiavej forleden, og Ten var der i hvert fald ikke. Da jeg spurgte efter hende så de blot undrende ud.

Stedet lignede det som det altid har været; mørkt og beskidt, og pigerne fristede slet ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu vil jeg lige komme som den sure gamle røv ... jeg tror sgu ikke en skid på at Ten er tilbage i landet igen. Der er altså et par ting der taler mod at hun skulle være i landet ... og hvis hun endelig er, så får det nok hurtigt ende ...

Professorens besøg på stedet kunne også bekræfte det som værende en and. Hvis Ten var begyndt eller skulle begynde på stedet i nær fremtid så havde de andre piger vidst det.

Det er muligt at pigen i annoncen er på stedet, men jeg tror simpelthen ikke på at Ten er der før end det er bekræftet af flere af de gamle faste og troværdige brugere herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har nok sendt Tens nr til 30-35 personer så det undre mig lidt at der er så stor debat om hun er her eller ej, der må da være andre end mig der har været i kontakt med hende, folk har da været rimelig desperate for at få hendes nr.

Jeg besøgte hende i går midt på eftermiddagen, og må sige det er længe siden jeg har set hende så oplagt og i super godt humør.

Hun har taget lidt på siden jeg sidst så hende, der var hun faktisk blevet for tynd, hun har os fået lavet nogle fantastiske bryster som passer rigtig godt til hende. 

Der er os en anden pige på stedet, Pim Det er hende der har billeder på annoncelight, hun er lidt ældre end Ten men har en super krop, er ikke super god til engelsk men redt god til tysk.

Det er rigtigt stedet ser ikke super godt ud ude fra, lidt der for har jeg aldrig før været der, men inde for er det rent og pænt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 12 timer siden:

vil bare hører om der er nogle som har modtaget Ten's telefon nummer i en privat besked  ? 

for jeg har ikke modtaget nogen endnu ;)

Jeg har modtaget hendes nr, og har også besøgt hende i dag, og det er den gl ten der er tilbage plus lidt extra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mirko skrev, 1 time siden:

Jeg besøgte hende i går midt på eftermiddagen, og må sige det er længe siden jeg har set hende så oplagt og i super godt humør.

Hun har taget lidt på siden jeg sidst så hende, der var hun faktisk blevet for tynd, hun har os fået lavet nogle fantastiske bryster som passer rigtig godt til hende. 

Hey Mirko - Super dejligt du har besøgt Ten og hun er oplagt og i godt humør, det fortjener hun. 

Ville gerne besøge hende igen så ville blive glad hvis du lige ville sende hendes tlf nr i pb 

Tak fra 69lover 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Umiddelbart kan jeg ikke se hvad man skal bruge hendes nr til når hun er at træffe på Fredericiavej 2 ! Vejle :-)

Men da Ten måske ikke er den smukkeste thai....men nok den med den største engagement og charme ( og en dejlig krop :shock: ) Vil jeg da også gerne have en pb med hendes nr. Jeg skal helt sikkert også under hendes behandling igen snarest

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søvnig skrev, for 6 timer siden:

Er Ten stadigvæk på Fredericiavej 2

Stadig? Hun har sgu da aldrig været der ... sådan som denne tråd døde og der ikke kom en stribe lykkelige anmeldelser af besøg hos Ten så tror jeg ikke en skid på at hun har været der ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...