Guest Icemand Skrevet 8. Juli, 2016 send gerne pb med nummer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 8. Juli, 2016 jeg vil ikke have hendes nr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
all 183 Skrevet 8. Juli, 2016 Jeg har talt med Ten i dag Hun er pt. forhindret pga menstruation..starter om et par dage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kintamani Skrevet 8. Juli, 2016 Hej jeg har det fra hestens egen mund, nu har jeg godt nok ikke selv tjekket om hun er startet, men det bad hun mig skrive. Jeg har et tlf nr til hende, jeg har fået lov at give det vider, men ved ikke om jeg må her inde. Men ellers kan det vel klares pr pb. Tak en PB med nr.! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mirko 35 Skrevet 9. Juli, 2016 Tak en PB med nr.! Hej Kintamani Jeg har ikke held med at sende dig en pb, kunne du prøve at sende en den anden vej, så det måske åbner op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ECHO19 0 Skrevet 9. Juli, 2016 Jeg vil også meget gerne have en pb. Go dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaikurt 71 Skrevet 9. Juli, 2016 Jeg kan se at der annonceres for Fredericavej 2 på Annoncelight https://annoncelight.dk/showad/211142 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mirko 35 Skrevet 10. Juli, 2016 Thaikurt skrev, for 7 timer siden: Jeg kan se at der annonceres for Fredericavej 2 på Annoncelight https://annoncelight.dk/showad/211142 Det skulle være Tens veninde, de arbejder sammen der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 10. Juli, 2016 Har desværre aldrig fået besøgt hende, og køen er vel også så lang, at det bliver svært. På det sidste billede, ligner hendes næse noget, der er gået galt a lá Michael Jackson, ser hun sådan ud i virkeligheden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 11. Juli, 2016 Jeg kiggede forbi pigerne på Fredericiavej forleden, og Ten var der i hvert fald ikke. Da jeg spurgte efter hende så de blot undrende ud. Stedet lignede det som det altid har været; mørkt og beskidt, og pigerne fristede slet ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 744 Skrevet 11. Juli, 2016 vil bare hører om der er nogle som har modtaget Ten's telefon nummer i en privat besked ? for jeg har ikke modtaget nogen endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 11. Juli, 2016 Nu vil jeg lige komme som den sure gamle røv ... jeg tror sgu ikke en skid på at Ten er tilbage i landet igen. Der er altså et par ting der taler mod at hun skulle være i landet ... og hvis hun endelig er, så får det nok hurtigt ende ... Professorens besøg på stedet kunne også bekræfte det som værende en and. Hvis Ten var begyndt eller skulle begynde på stedet i nær fremtid så havde de andre piger vidst det. Det er muligt at pigen i annoncen er på stedet, men jeg tror simpelthen ikke på at Ten er der før end det er bekræftet af flere af de gamle faste og troværdige brugere herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamse 25 Skrevet 11. Juli, 2016 Nej vent bare på nummeret, om 2½ år er der lys forude, hendes nummer nu er +66 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mirko 35 Skrevet 11. Juli, 2016 jeg har nok sendt Tens nr til 30-35 personer så det undre mig lidt at der er så stor debat om hun er her eller ej, der må da være andre end mig der har været i kontakt med hende, folk har da været rimelig desperate for at få hendes nr. Jeg besøgte hende i går midt på eftermiddagen, og må sige det er længe siden jeg har set hende så oplagt og i super godt humør. Hun har taget lidt på siden jeg sidst så hende, der var hun faktisk blevet for tynd, hun har os fået lavet nogle fantastiske bryster som passer rigtig godt til hende. Der er os en anden pige på stedet, Pim Det er hende der har billeder på annoncelight, hun er lidt ældre end Ten men har en super krop, er ikke super god til engelsk men redt god til tysk. Det er rigtigt stedet ser ikke super godt ud ude fra, lidt der for har jeg aldrig før været der, men inde for er det rent og pænt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frækriko 11 Skrevet 11. Juli, 2016 thomas 123 skrev, for 12 timer siden: vil bare hører om der er nogle som har modtaget Ten's telefon nummer i en privat besked ? for jeg har ikke modtaget nogen endnu Jeg har modtaget hendes nr, og har også besøgt hende i dag, og det er den gl ten der er tilbage plus lidt extra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frakbandit 23 Skrevet 11. Juli, 2016 Så må jeg hellere få hende nr i en PB også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
69lover 163 Skrevet 11. Juli, 2016 Mirko skrev, 1 time siden: Jeg besøgte hende i går midt på eftermiddagen, og må sige det er længe siden jeg har set hende så oplagt og i super godt humør. Hun har taget lidt på siden jeg sidst så hende, der var hun faktisk blevet for tynd, hun har os fået lavet nogle fantastiske bryster som passer rigtig godt til hende. Hey Mirko - Super dejligt du har besøgt Ten og hun er oplagt og i godt humør, det fortjener hun. Ville gerne besøge hende igen så ville blive glad hvis du lige ville sende hendes tlf nr i pb Tak fra 69lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaikurt 71 Skrevet 12. Juli, 2016 Jeg modtager også gerne en pb med nummer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herrrman 65 Skrevet 12. Juli, 2016 Umiddelbart kan jeg ikke se hvad man skal bruge hendes nr til når hun er at træffe på Fredericiavej 2 ! Vejle Men da Ten måske ikke er den smukkeste thai....men nok den med den største engagement og charme ( og en dejlig krop ) Vil jeg da også gerne have en pb med hendes nr. Jeg skal helt sikkert også under hendes behandling igen snarest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Posten77 0 Skrevet 12. Juli, 2016 Hey, Er der en der vil sende Tens nummer til mig også, takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigD 41 Skrevet 17. Juli, 2016 Hende på billederne er det en ladyb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søvnig 3 Skrevet 31. Juli, 2016 Er Ten stadigvæk på Fredericiavej 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 31. Juli, 2016 Søvnig skrev, for 6 timer siden: Er Ten stadigvæk på Fredericiavej 2 Stadig? Hun har sgu da aldrig været der ... sådan som denne tråd døde og der ikke kom en stribe lykkelige anmeldelser af besøg hos Ten så tror jeg ikke en skid på at hun har været der ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 15. August, 2016 Sumaswellness reklamere med at ten starter ved dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg