Hop til indhold
Chris90

Sgr GOD Thai massage m. Happy Ending I Esbjerg eller omegn

Recommended Posts

Hej allesammen. 

Jeg er ganske ny indenfor thai massage med happy ending, men tænker at det skal prøves nu! Jeg har søgt rundt på nettet, men ikke blevet ret meget klogere, udover at folk har MEGET spredte meninger om de forskellige. Jeg bor i Esbjerg og vil gerne have et sted i nærheden hvor jeg kan få knoklet musklerne godt igennem efter mange lange træningspas og et fysisk hård arbejde og så vil jeg have Happy ending, den første gang bare HJ/BJ. Hun skal være god med hænderne!! Både til at få musklerne banket igennem og løsnet op men også til at få min pik til at sprænge af nydelse! Prisen har også en betydning da jeg er i lære og ikke for den bedste løn. På forhånd tak! 

Mvh Chris90

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

Moon Thaimassage i Tarp, spørg efter Anni eller Neta - den aller bedste massage og super HJ.

Asian Bodycare i Nørregade - spørg efter Nin (eller Nim?), smuk pige, ok massage og skønt HJ

Redigeret af Professoren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Professoren skrev, for 43 minutter siden:

Moon Thaimassage i Tarp, spørg efter Anni eller Neta - den aller bedste massage og super HJ.

Asian Bodycare i Nørregade - spørg efter Nin (eller Nim?), smuk pige, ok massage og skønt HJ

Okay, så tror jeg det bliver Tarp! Hvad koster det derude? Og spørger de selv om jeg skal have ordnet lillemanden også? 

Og tusind tak for feedback! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

Du siger ikke noget, men giver pigen komplimenter for både hendes massage og udseende :-) Som udgangspunkt vil Anni tilbyde HJ, mens Neta gør det på opfordring ;-) Det koster 500 inkl HJ, men jeg giver altid 600 for at påskønne den gode oplevelse B-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Professoren skrev, den 3/7/2016 at 07:28:

Okay, så tror jeg det bliver Tarp! Hvad koster det derude? Og spørger de selv om jeg skal have ordnet lillemanden også? 

Og tusind tak for feedback!

Arne Diller skrev, for 3 timer siden:

Man kan også få B2B i Tarp.

Det er dog ikke alle som tilbyder dette.

Okay, hvad koster det? Hvis jeg gerne vil have en god massage der for kort mine muskler godt igennem og have et godt handjob, hvad skal jeg så bestille? Oliemassage?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren
Chris90 skrev, for 14 timer siden:

Okay,så må jeg få en tid ved Anni! Hvad med b2b hvir hun kravler nøgen rundt på mig? Kan man få det i Tarp også? :)

Det gør Anni mig bekendt ikke. Der har været en pige på stedet som tilbød B2B, men hun er der ikke mere. Måske kan andre overtales, men det har jeg ikke gået efter...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Genboen

Hej Chris,

Hvordan gik din tur til Tarp?

Hvem servicerede dig - og hvad var din oplevelse? : ))

Lad høre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Genboen
Professoren skrev, den ‎03‎-‎07‎-‎2016 at 20:21:

Du siger ikke noget, men giver pigen komplimenter for både hendes massage og udseende :-) Som udgangspunkt vil Anni tilbyde HJ, mens Neta gør det på opfordring ;-) Det koster 500 inkl HJ, men jeg giver altid 600 for at påskønne den gode oplevelse B-) 

Er ikke helt skarp på navnene i Tarp :)

Anni, hvor lang tid har hun været derude - kan du forklare lidt tydeligere hvem det er - evt. i pb?

På forhånd tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

Anni har været der længe, og er en voksen, slank pige med de dejligste mørke øjne :-) Hun virker lidt kølig ved første indtryk, men er nem, sjov og meget nærværende og indlevende ved såvel massage som HJ. Jeg har efterhånden været mange steder, men der er få der udfører begge dele lige så godt som hende B-) 

Redigeret af Professoren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren
bigD skrev, for 21 timer siden:

Når du siger voksen = år ca.

...et sted mellem 35 og 45... men de er lidt svære at placere, de søde små nips ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved ikke hvem jeg havde fornøjelsen af der ude... Syntes hun kaldte sig Nim eller Nima, men ganske okay massage, ganske sødt væsen, men hj var lidt underligt... Kom nok ikke helt så hurtigt som hun havde planlagt, og så blev der eller hevet, flået og brækket i pikken, hvilket ikke lige var mig... Men vi fik det da løst :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrækkeMand

Hej

Jeg har en aftale med PP Thai i Esbjerg i dag. Smider lige nogle linjer om oplevelsen senere.

mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...