Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Tantawan i Brøndby :)

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Ja så var det ved den tid, hvor lemmet trængte til lidt forkælelse, egentligt ikke sex, det har trøstekæresten sørget for :) men sådan rigtig massage, og med en lille skummel bagtanke forsøgte jeg at få en aftale et godt sted, men der var ikke tid, og forleden var jeg et ærinde på Kirkebjerg alle, og så et skilt i vinduerne over slagteren, adressen er sikkert kendt af mange gode brugere, men et nyt sted, jeg tænkte det måtte prøves, og godt for det, det var en succes, skrevet med det samme, der er ikke sex på adressen, end ikke en lille håndtrold. Det var nu (næsten heller ikke dagsorden) Det overordnede var massage, og det fik jeg.

Jeg bestilte en time og tiden holdt meget fint, uden at jeg kiggede på ure eller sekundviser, men på det ur der var i massage rummet.

Der var rent og pænt, og rene håndklæder, og Roy Orbison på cd afspiller, og en behagelig temperatur. Til massagen blev der brugt de rigtige tigerbalsam cremer, og andre kamfercremer og en lanolin creme, og ikke olivenolie.

Massagen var meget god og autentisk sådan i kvalitet top plus, stræk, tryk og hun brugte arme og albuer og fandt alle myoser og spændinger og fik løsnet fint op.Den klassiske bagside, arme og ben, forside, kraniemassage.

Kvinden der masserede mig, var en voksen kvinde over tredive og måske omkring 40, år det er svært for mig at vurdere thaierne, men det er mit gæt. 

Jeg fandt så ud af de har en hjemmeside www.tantawan.dk, og der er p.t. åbningstilbud 300,00 kroner pr.time, og prisen holdt tiden holdt fint og massagen var som skrevet tidligere meget god og autentisk.

Bemærk der på hjemmesiden står de kun tilbyder massage...

vh 

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.

Det kan godt ske, at de kun tilbyder massage. Det er der nogle der skriver, men når det kommer til stykket passer det ikke altid. Og det kan der være flere grunde til.

Men skulle jeg falde ind et sådant sted spørger jeg aldrig, men venter og ser om der skulle komme en antydning af et tilbud på en håndtrold.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er Nid, der tidligere var hos Butsaba, som er startet op i Brøndby.

Søde damer, og god service. (Bemærk voksne damer)

Desværre forstår Nid ikke helt betydningen af at reklamere, derfor er der ikke rigtig nogen der kender til butikkens eksistens.

Så hermed et lille reklamefremstød for denne butik. ;-)http://tantawan.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Diller

Når du nu laver et lille reklamefremstød som du siger, hvad så med og fortælle om hun holder fast ved "ingen seksuelle delser"

mange skriver det men overholder det ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 4 timer siden:

Det er Nid, der tidligere var hos Butsaba, som er startet op i Brøndby.

Søde damer, og god service. (Bemærk voksne damer)

Desværre forstår Nid ikke helt betydningen af at reklamere, derfor er der ikke rigtig nogen der kender til butikkens eksistens.

Så hermed et lille reklamefremstød for denne butik. ;-)http://tantawan.dk

Desværre mangler hun også den "service" at svare tilbage når man nu kan sende hende beskeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Rider skrev, den 4. juli 2016 at 11:12:

Diller

Når du nu laver et lille reklamefremstød som du siger, hvad så med og fortælle om hun holder fast ved "ingen seksuelle delser"

mange skriver det men overholder det ikke.

Hun overholder det altså ikke, beklager :)

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Øvs tænkte om jeg skulle til hende i aften...er der kommet en anden på adressen...ved du noget?

vh

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 5 minutter siden:

Øvs tænkte om jeg skulle til hende i aften...er der kommet en anden på adressen...ved du noget?

vh

Alko

Ja, det er der vist.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
OrganDonor skrev, for 16 minutter siden:

Ja, det er der vist.

-OD

Kunne det tænkes at være stedet det nye konsortium med Dao og Bee holder til, jeg synes at et af billederne i fredags lignede trappeopgangen hos Tantawan.

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 7/8/2016 at 19:11:

Glæder mig til at høre mere 

tak Arne

Jeg har hørt, at Nid skulle være til at træffe på Hvidovre torv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...