Hop til indhold
Meow

NewGentelmenHouse - Mandy (og andre)

Recommended Posts

Jeg har tidligere besøgt de ungarske kvinder på newgentelmenhouse ganske mange gange, som regel med en positiv oplevelse som resultat, det er dog snart nogen tid siden sidst, faktisk ikke siden Inez sidst var på stedet, så der er kommet en del nye kvinder i rotationen derude. Jeg har så fået øje på Mandy som skulle være derude for tiden og synes billederne ser fristende ud, men er der nogen der har været forbi og kan sige om billederne matcher virkeligheden, og om hun generelt er værd at bruge en times tid på?

Og nu jeg er igang med at skrive: Er der nogen af de andre "nyere" kvinder derude i rotationen som er et besøg værd? Og hvis der er nogen der har set Inez et andet sted så svar også meget gerne :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Meow skrev, 1 time siden:

Jeg har tidligere besøgt de ungarske kvinder på newgentelmenhouse ganske mange gange, som regel med en positiv oplevelse som resultat, det er dog snart nogen tid siden sidst, faktisk ikke siden Inez sidst var på stedet, så der er kommet en del nye kvinder i rotationen derude. Jeg har så fået øje på Mandy som skulle være derude for tiden og synes billederne ser fristende ud, men er der nogen der har været forbi og kan sige om billederne matcher virkeligheden, og om hun generelt er værd at bruge en times tid på?

Og nu jeg er igang med at skrive: Er der nogen af de andre "nyere" kvinder derude i rotationen som er et besøg værd? Og hvis der er nogen der har set Inez et andet sted så svar også meget gerne :-)

Besøgte Roxy for et par år siden i min debut hos glædespiger - og hun var super sød og dejlig, hun er bestemt ikke blevet grimmere med årene :-)

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg
Meow skrev, for 1 time siden:

Jeg besøgte for et par åre siden Zita. Hun er en varm pige på 40-45 år. Hun er imødekommende, har en god stærk krop, hun er absolut ikke sart. Skeden bærer præg af et par barnefødsler. Man glider let ind. Til gengæld må man så også rage hende grundigt i fissen med en eller flere fingre. - Og man kan kneppe hende, så længe man orker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 14 minutter siden:

Jeg besøgte for et par åre siden Zita. Hun er en varm pige på 40-45 år. Hun er imødekommende, har en god stærk krop, hun er absolut ikke sart. Skeden bærer præg af et par barnefødsler. Man glider let ind. Til gengæld må man så også rage hende grundigt i fissen med en eller flere fingre. - Og man kan kneppe hende, så længe man orker.

Har også været der, desværre en tidlig formiddag hvor hun ikke rigtig gad - men da jeg først fik slikket hende var hun fint med:-)

Det er ikke et sted jeg har besøgt de sidste 2 år - har prøvet en 5 forskellige piger dér og oplevede for meget "automatik" ligegyldighed, men sjov oplevelse at ringe på, og høre kommandoen om at stille op til alle pigerne, og så ellers udvælge!

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sgu første gang jeg ser et sted, der annoncerer med en "Braun shower" (500,-) - ikke sjovt at ankomme lige efter sådan en omgang! Eller lige før, for den sags skyld.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ringede idag for at høre om Mandy var til at møde, men fik blot svaret "no". Så spørgsmålet er om hun overhovedet er der?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...