cuddler 444 Skrevet 5. Juli, 2016 (edited) Selena er en ganske ung dame, som lige er ankommet i dag, og som ser meget venlig ud. Hendes chauffør har en meget positiv ry herinde, så chancerne for en god oplevelse skulle være gode. Når der er nogen, der har prøvet hende, vil jeg meget gerne høre, om det holder stik, at hun leverer rigtige kæresteoplevelser. Redigeret 5. Juli, 2016 af cuddler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 196 Skrevet 6. Juli, 2016 cuddler skrev, for 12 timer siden: Selena er en ganske ung dame, som lige er ankommet i dag, og som ser meget venlig ud. Hendes chauffør har en meget positiv ry herinde, så chancerne for en god oplevelse skulle være gode. Når der er nogen, der har prøvet hende, vil jeg meget gerne høre, om det holder stik, at hun leverer rigtige kæresteoplevelser. Du må nok vente lidt med an anmeldelse af pigen, som jeg læser hendes profil har hun været i DK under et døgn og der er nok ikke så mange som har været sammen med pigen (endnu), hendes chauffør har før sørget for gode oplevelser med diverse piger/kvinder. Prøv at kontakte hendes chauffør og hør hvor lang tid pigen er her og afvent andres tilbagemeldinger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg