jsfeltwow 77 Skrevet 6. Juli, 2016 nogle der har erfaring med hende ? https://sugardaters.dk/show?alias=KillerKittyCat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 77 Skrevet 6. Juli, 2016 ah, havde ikke lige set der var lavet en tråd, fandt intet da jeg søgte på det, my bad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Håndværker 33 Skrevet 7. Juli, 2016 Har du link til den tråd? Synes ikke jeg kan finde noget om hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 77 Skrevet 7. Juli, 2016 (edited) Der var heller ikke noget om hende i den, bare samme forespørgsel men her : Redigeret 7. Juli, 2016 af jsfeltwow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XOasia 11 Skrevet 10. Juli, 2016 Jeg har skrevet lidt med hende, dog uden det er blevet til noget møde. Hun virker dog klar på action og jeg tror det er det hun primært er her for. KillerKittyCat 09.07.2016 19:06Du åbnede: 09.07.2016 19:09 Hos mig evt.. Og nogle gode tusinde, så begynder vi at kunne snakke om det hæhæ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 77 Skrevet 10. Juli, 2016 har skam også skrevet en del med hende, kom dog bare frem til at hun ville have noget mere end hvad jeg lige havde, men hun lyder ganske fin, og hvis billederne ikke lyver, ja puha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XOasia 11 Skrevet 11. Juli, 2016 Nå men har lige modtaget en besked på sugardaters.dk fra KillerKittyCat, hun bryder sig tydeligvis ikke om at vi skriver om hende her på Eroguide. Om hun selv har været inden og læse det eller om en af vores bruger har fortalt hende det ved jeg ikke. Just a heads up, pas på hvad i skriver her, synes nu ikke at jeg skrev noget negativt om hende. Fra: KillerKittyCat , Modtaget: 11.07.2016 12:45Du åbnede: 12:55 Din forpulede tudegrimme nar - du skal kraftedme ikke skrive om mig på eroguide. Frastødende stodder, skrub tilbage til Thailand og find dig en ladyboy. Og ellers god tur herfra Goddag til jer alle fra den Tudegrimme nar, jeg vil nu finde mig en LB 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CPH 40 Skrevet 22. Juli, 2016 Smiler - var i dialog med hende og 30 min før mødet blev prisen hævet fra 2.000 til 4.000 tror nu hun er god nok men hun er til usikker sex hilsen CPH 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Softcore 463 Skrevet 22. Juli, 2016 hun lyder som en rigtig charmetrold .... noooot .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 23. Juli, 2016 XOasia skrev, den 11. juli 2016 at 13:28: Nå men har lige modtaget en besked på sugardaters.dk fra KillerKittyCat, hun bryder sig tydeligvis ikke om at vi skriver om hende her på Eroguide. Om hun selv har været inden og læse det eller om en af vores bruger har fortalt hende det ved jeg ikke. Just a heads up, pas på hvad i skriver her, synes nu ikke at jeg skrev noget negativt om hende. Fra: KillerKittyCat , Modtaget: 11.07.2016 12:45Du åbnede: 12:55 Din forpulede tudegrimme nar - du skal kraftedme ikke skrive om mig på eroguide. Frastødende stodder, skrub tilbage til Thailand og find dig en ladyboy. Og ellers god tur herfra Goddag til jer alle fra den Tudegrimme nar, jeg vil nu finde mig en LB 2 forskellige profil navne gør en mere anonym Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CNI83 3 Skrevet 10. August, 2016 Hey hey var der nogen med erfaring med denne kvinde? jeg er ved at lave en aftale med hende, men er i "tvivl" om jeg skal. Der er bare et eller andet der siger mig jeg ikke skal. Men måske tager jeg fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg