anon 885 Skrevet 8. Juli, 2016 <p> Jeg var så heldig at blive godkendt af Adelie til en times hygge i Støvring i dag. Endda som den første kunde denne skønne fredag. </p> <p> jeg går ikke i detaljer, men det var så fuldstændig fantastisk, guddommeligt og næsten uvirkelig dejligt. </p> <p> Adelie er helt unik. Jeg følte mig som en konge, og jeg håber at den skønne Adelige smykke Kvinde bød det bare 10 % så meget som jeg gjorde. </p> <p> Hold så kæft hvor var det godt! </p> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Juli, 2016 Jeg tænker ej heller at du var i tvivl om min nydelse ....... Fantastisk måde at starte dagen på. En oplevelse som uden tvivl tåler en gentagelse mange tak dels for de skønne ord men ligeså meget for et fantastisk møde ps .... Hvad er der sket med teksten . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 8. Juli, 2016 det ville nærmest være en synd ikke at gentage det jeg tror den mærkelige tekst skyldes at jeg brugte en ukurant browser. Prøver med en anden her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 9. Juli, 2016 for at gøre anmeldelsen lidt bedre forståelig prøver jeg igen jeg var så heldig, at blive godkendt af Adelie til en times hygge i Støvring, endda som den første kunde den fredag. Jeg går ikke i detaljer, men det var fuldstændig fantastisk, guddommeligt og næsten uvirkelig dejligt. Adelie er helt unik. Hun fik mig til at føle mig som en konge. Hold så kæft, hvor var det godt! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Juli, 2016 Nu giver det hele bedre mening ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg